کد خبر ۳۹۴۲۳ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۱
با اعلام وزارت ورزش و جوانان

روابط عمومي ورزش و جوانان قم در كشور نمونه شد

مسؤول روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان قم از انتخاب اين واحد به عنوان روابط عمومي نمونه ادارات كل ورزش و جوانان استان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سعید معارف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از عملکرد روابط  عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه،  12 روابط عمومی برتر استان‌ها که در نیمه نخست سال 95 فعالیت مناسبی داشته‌اند، معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ارزیابی صورت گرفته در وزارتخانه، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در کنار استان‌های همدان، تهران، البرز، لرستان، مرکزی، خوزستان، سمنان، هرمزگان، گیلان، کردستان و قزوین در جمع برترین‌ها قرار گرفت.

معارف‌وند با اشاره به شاخص‌های ارزیابی صورت گرفته، بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، ‌همکاری و تعامل با روابط عمومی‌ نهادهای دولتی و غیر دولتی، ‌افکار سنجی، برگزاری نمایشگاه‌ها، ‌گردهمایی‌ها، همایش‌ها، ‌جشنواره‌ها و مراسم‌ها، برگزاری و تشکیل اتاق فکر، کلیپ‌های تولید شده، ارتباط با رسانه‌ها، عضویت در ستادهای اداره کل، تولید بولتن محتوای خبر و روابط عمومی الکترونیک از جمله آیتم‌های ارزیابی برای معرفی روابط عمومی‌های برتر به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان متشکل از دو نفر سعی کرده اهداف مد نظر اداره کل ورزش و جوانان و انتظارات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان را به خوبی اجرا کند.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: در این ارزیابی مستندات ارسالی استان‌ها در شاخص‌های اعلام شده از سوی وزارتخانه و همچنین بررسی دوره‌ای کارشناسان روابط عمومی مرکز از سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی استان‌ها، کیفیت اخبار ارسالی به وزارت ورزش و جوانان و نیز تعامل و ارتباط موثر آنها با کارشناسان مرکز روابط عمومی در وزارتخانه لحاظ شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com