کد خبر ۳۹۴۵۴ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
در پایان دیدارهای دور ششم رقم خورد

صدرنشینی بهمن و ماهان در لیگ شطرنج باشگاه‌های قم

دیدارهای دور ششم از مسابقات فصل جاری لیگ شطرنج قهرمانی باشگاه‌های استان قم با صدرنشینی مشترک تیم‌های بهتن بهمن و ماهان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،بعد از پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قم، تیم‌های حاضر در این لیگ مدت کوتاهی به استراحت رفتند و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌ شطرنج قم، دیدارهای مرحله ششم با برگزاری چهار مسابقه به انجام رسید.

البته در فاصله نیم‌فصل به تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ شطرنج باشگاه‌های قم اجازه تغییرات و جابجایی در ترکیب خود نیز داده شد، ضمن اینکه یک دوره مسابقه سریع تیمى بیلبائو با حضور 6 تیم از 9 تیم حاضر در لیگ در فاصله نیم‌فصل به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

سپس نوبت به پیگیری رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های قم با حضور 9 تیم حاضر در فصل 1395 رسید و مرحله ششم از مسابقات این فصل با انجام چهار بازی در سالن شطرنج مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پیگیری شد و تیم‌های بتن بهمن و ماهان مشترکا در صدر ایستادند.

در دور ششم مسابقات لیگ شطرنج استان قم جام فرهیختگان که در واقع هفته نخست از نیم‌فصل دوم این پیکارها بود نخستین مسابقه را تیم‌های شهرداری و مدرسه شطرنج بزرگ‌مهر برگزار کردند که در پایان تیم بزرگ‌مهر با حساب 2.5 بر 1.5 به برتری دست یافت.

تیم مدعی قهرمانی این رقابت‌ها و دارنده رتبه نخست پیکارهای سریع تیمی بیلبائو یعنی ماهان در هفته ششم لیگ شطرنج باشگاه‌های قم برابر تیم پیشکسوتان شطرنج قم به برتری سه بر یک دست یافت تا همچنان یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها باشد.

مسابقه تیم‌های شطرنج بانک ملی و بتن بهمن با برتری قاطع چهار بر صفر به سود بهمن تمام شد تا این تیم نیز در جدال نزدیک با ماهان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باشد، ضمن اینکه در آخرین مسابقه تیم‌ مدیریت درمان تامین اجتماعی قم با حساب 2.5 بر 1.5 از سد تیم نیروگاه حرارتی قم گذشت.

در حالی که تیم‌های مدرسه شطرنج بزرگ‌مهر، ماهان، بتن بهمن و مدیریت درمان تامین اجتماعى تیم‌های پیروز هفته ششم بودند و تیم مدرسه شطرنج اندیشه در این هفته استراحت داشت، در جدول رده‌بندی تیم‌هاى بتن بهمن و ماهان با کسب ٩ امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستادند و تیم‌هاى مدیریت درمان تامین اجتماعى قم و  مدرسه شطرنج بزرگ‌مهر با کسب هشت امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

برچسب ها : خبرقم شطرنج
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com