کد خبر ۳۹۵۶۱ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۷
سرمربی پرسپولیس تهران:

هدف ما خوشحالی هواداران است/تمام توان خود را در میدان مسابقه نشان می‌دهیم

سرمربی پرسپولیس تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که روز به روز بهتر باشیم و پیشرفت کنیم گفت: وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در عمل و در میدان مسابقه نشان می‌دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی صبای قم و پرسپولیس تهران، پس از پیروزی دو بر صفر مقابل صبا اظهار کرد: چیزی که بیش از همه موجب رضایت و شادی من است استمرار کار ما و موفقیت است.

وی تصریح کرد: اعتماد به نفس و عادت کردن به خصوصیات برنده در تیم ما نهادینه شده و از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس تهران با تاکید بر اینکه سخت‌ترین برد بردی است که تیم از قبل پیروز باشد، گفت: همه انتظار داشتند ما صبا را ببریم و آن‌ها خوب بازی کردند و بازیکنان ما در کنار حمایت هواداران پرشورشان توانستند پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به صحنه‌ مشکوک به گل برای صبای قم تصریح کرد: اگر صحنه گل بود داور اعلام می‌کرد.

ایوانکوویچ با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که روز به روز بهتر باشیم و پیشرفت کنیم خاطرنشان کرد: وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در عمل و در میدان مسابقه نشان می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که پیروز میدان باشیم گفت: ابتدای فصل اهداف خود را مشخص کردیم و هدف ما قهرمانی است و تا جایی که به صورت تئوریک از قهرمانی اطمینان نداشته باشیم و حتی اگر روز کاغذ پیش از موعد قهرمان هم شویم وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود که بهتر بازی کنیم چون هیچ کس به ذهنش خطور نمی‌کند که مقابل این همه هوادار ضعیف بازی کند.

سرمربی پرسپولیس تهران بیان کرد: سه بازی سخت مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را پیش رو داریم؛ ما به رکورد فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم به این فکر هستیم که هر بازی بهتر باشیم و هواداران ما خوشحال باشند.

وی با تاکید بر اینکه من هرگز از طریق رسانه‌ها در مورد بازیکنان صحبت نمی‌کنم بیان کرد: به ندرت نظری با ذکر اسم مطرح می‌کنم مگر اینکه بخواهم از یک بازیکن تمجید کنم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com