کد خبر ۳۱۳۸۴ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲

صادقی به دیدار برابر پرسپولیس می‌رسد

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: امیرحسین صادقی با رفع مشکل آسیب دیدگی به دیدار برابر پرسپولیس می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس دارابی اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم این هفته در هشتمین دیدار خود در لیگ بر‌تر فوتبال در مسابقه‌ای خارج از خانه به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان صبا از نظر روحی و جسمانی در شرایط خوبی هستند و کادر فنی امیدواری زیادی به کسب نتیجه مناسب در بازی روز جمعه برابر پرسپولیس دارند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دغدغه کادر فنی وضعیت مصدومان صبا است و امیرحسین صادقی مدافع میانی صبا با رفع مشکل آسیب دیدگی به دیدار برابر پرسپولیس می‌رسد و از این بابت نگرانی کادر فنی رفع شده است.

دارابی بیان داشت: تلاش کادر فنی آماده کردن قاسم دهنوی و محمد قاضی و رساندن این ۲ بازیکن به مسابقه برابر پرسپولیس است اما مسعود حق جو و خوزه فیلیپه ماچادو مشکل خاصی برای حضور در میدان ندارند.

وی عنوان کرد: صبا تمرینات خود را از روز شنبه در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران از سر گرفته است و تمرینات این تیم در حال انجام است در حالی که پیش از این اردویی در شمال کشور داشتیم و این اردو از نظر کادر فنی اردوی مفیدی بود و به تیم ما کمک کرد.

سرپرست صبا درباره پرداخت قراردادهای بازیکنان صبا تصریح کرد: باشگاه صبا از ابتدای فصل حمایت خوبی از تیم داشته است و بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان ما پرداخت شده است و خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com