کد خبر ۳۹۶۵۳ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم:

بودجه پیشنهادی سال 96 اوایل اسفند به صحن علنی شورا می‌رسد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم گفت: شورای شهر فعلا برای بررسی بودجه زمان دارد و با روند فعلی به نظر می‌رسد که اوایل اسفندماه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به صحن علنی شورا ارسال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تقدیم بودجه سال 96 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: از شنبه گذشته بررسی بودجه آغاز شده و ابتدا درآمدها و هزینه‌های جاری بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به موازات کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی بخش‌های مرتبط هستند بیان کرد: بخش عمرانی توسط کمیسیون امور زیربنایی بررسی شده و بودجه سازمان‌های شهرداری و مباحث خدمات شهری را نیز کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه محور بررسی بودجه شهرداری کمیسیون برنامه و بودجه است افزود: کمیسیون‌های تخصصی نتایج بررسی‌ها را به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرده و سپس بعد از بررسی و جمع‌بندی در این کمیسیون، کمیسیون تلفیق تصمیم‌گیرنده نهایی برای ارسال بودجه سال 96 شهرداری به صحن علنی خواهد بود.

وی با اشاره به مهلت قانونی بررسی و ابلاغ بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری تصریح کرد: شورای شهر فعلا برای بررسی بودجه زمان دارد و با روند فعلی به نظر می‌رسد که اوایل اسفندماه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به صحن علنی شورا ارسال شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com