کد خبر ۳۹۸۴۵ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد

ضرورت توسعه فضاهای موجود در شهرک‌های صنعتی قم

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم بر ضرورت حفظ، راهبري مناسب و توسعه فضاهاي موجود در سطح شهرك‌هاي صنعتي تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی نژاد در دیدار با اعضاء شرکت خدماتی شهرک صنعتی محمودآباد قم با اعلام این مطلب اظهار کرد: شرکت‌های خدماتی در سطح شهرک‌های صنعتی می‌توانند با بهره گیری از توان اجتماعی و همکاری خود با واحدهای صنعتی در راستای پیشبرد برنامه‌ها و رفع نیازها گام‌های موثری بردارند.

وی با اشاره به تشکیل شرکت خدماتی از خود فعالان تولیدی شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: حضور مدیران صنعتی در اداره امور جاری شهرک‌های صنعتی ظرفیتی بزرگ است که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

طیبی‌نژاد همکاری و مساعدت سایر واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی برای به موفقیت رسیدن فعالیت‌های مختلف توسط شرکت‌های خدماتی را امری لازم و ضروری دانست و بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی همواره در کنار شرکت‌های خدماتی و واحدهای صنعتی بوده و خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه این شرکت به صورت درآمد هزینه‌ای اداره می‌شود تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی شرکت از درآمد حاصله انجام می‌شود بنا بر این همواره با کمبود هزینه برای انجام برنامه‌های خدماتی، عمرانی و زیرساختی روبه‌رو هستیم.

وی کمک و همیاری دستگاه‌های دیگر برای خدمت رسانی و رفع نیاز واحدهای صنعتی را خواستار شد و افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان به صورت اولویت بندی و آن هم با توجه به شهرک‌های متقاضی محور انجام می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com