کد خبر ۳۳۶۲۷ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
امیر هوشنگ طیبی نژاد اعلام کرد:

ورود شهرک صنعتی سلفچگان قم در سامانه مکان یابی شهرک های صنعتی کشور

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم از بارگزاری اطلاعات شهرک صنعتی سلفچگان قم در سامانه مکان یابی شهرک های صنعتی کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، امیر هوشنگ طیبی نژاد روز شنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: سامانه اطلاعات جغرافیایی شهرک ها و نواحی صنعتی کشور با عنوان (ISIPO GIS ) در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و به همت سازمان صنایع کوچک راه اندازی شده است.


وی افزود: هدف از ایجاد این سامانه برقراری نظام هماهنگ کشوری در واگذاری اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی و تسهیل در این خصوص است.


طیبی نژاد اضافه کرد: شرکت شهرک های صنعتی قم نیز در این راستا با برنامه ریزی مناسب تا کنون توانسته نقشه و اطلاعات مربوط به شهرک های صنعتی قنوات، محمودآباد و سلفچگان را در این سامانه به ثبت برساند.


وی یادآور شد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری نقشه ها و اطلاعات سایر شهرک ها و نواحی صنعتی استان به خصوص شهرک صنعتی شکوهیه که بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی قم بحساب می آید را نیز در این سامانه به ثبت برسانیم.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در خصوص مزیت های این شبکه گفت: دسترسی به اطلاعات کلیه شهرک ها و نواحی صنعتی و امکان جانمایی سریع واحد مورد تقاضای سرمایه گذار در اقصی نقاط کشور از قابلیت های این شبکه به شمار می آید.


وی با بیان اینکه در این سامانه مشخصات واحدها وشهرک های صنعتی از نظر نوع تولید، محصولات وموقعیت محل استقرار مورد توجه قرار می گیرد ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات ثبت شده توسط مدیران و مسئولان برنامه ریزی مورد استفاده قرار می گیرد ولی در آینده به منظور بهره مندی سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و متقاضیان حضور در شهرک های صنعتی در اختیار ایشان نیز قرار خواهد گرفت.


استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، سلفچگان، محمود آباد، چاپ و نشر، الغدیر نمونه کشوری، قنوات و تخصصی ICT و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود می باشد.

 

منبع: ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com