کد خبر ۳۹۲۷۴ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

نشست مشترک مدیران قم با فعالان جبهه تولید و صنعت استان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور مدیران دستگاه‌های مختلف در بین واحدهای صنعتی را سبب دلگرمی سرمایه‌گذاران و ایجاد کننده فضای پاسخگویی مسؤولان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در حاشیه نشست صمیمی جمعی از مدیران استان با صنعتگران شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: در این مراسم شاهد حضور مدیران کل گمرک، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بودیم که در نوع خود کم سابقه بوده است.

وی با مهم و مثبت ارزیابی کردن این گونه برنامه‌ها در شهرک‌های صنعتی گفت: هدف از حضور مسؤولان در بین واحدهای صنعتی آشنایی بیشتر مسؤولان با مشکلات، خواسته‌های واحدهای صنعتی و همچنین اطلاع از نگرش و نگاه افراد گیرنده خدمات آنها نسبت به دستگاه مربوطه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم همچنین در گفتگو با برخی از سرمایه گذاران و مدیران واحدهای صنعتی ضمن تجلیل از اقدامات ایشان در راستای تولید و اشتغال پایدار در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر ضرورت رعایت قوانین ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.

وی بسیاری از مشکلات و خواسته‌های واحدهای صنعتی را برآمده از عدم شناخت و آگاهی کامل به قوانین و مقررات دستگاه‌های مختلف برشمرد و گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی در گفت و گوی رو در رو با مدیران بیمه، مالیات، گمرک و سایر مسؤولان مشکلاتشان برطرف شده و یا با دریافت مشاوره راه حل منطقی دریافت می‌کنند.

طیبی نژاد ضمن تاکید بر تداوم این گونه جلسات خواستار برگزاری نشست های تخصصی توسط دستگاه‌های مختلف برای سرمایه گذاران، مدیران واحدهای صنعتی و کارفرمایان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com