کد خبر ۳۹۸۷۳ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امید ایران رقم خورد

شکست غیر منتظره اميدهاي صبا برابر تیم آخر جدول

صبای قم پانزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور را با شکستی غیر منتظره و دور از انتظار برابر تیم آخر جدول رده‌بندی پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای حفظ شانس قهرمانی خود در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور این هفته برای کسب هفتمین برد فصل خود به میدان رفت اما در میان تعجب تمام علاقمندان به فوتبال به تیم آخر جدول رده‌بندی باخت.

امیدهای صبای قم که در چهارمین حضور متوالی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عملکردی به مراتب بهتر از سه دوره قبل داشته‌اند و از شانس قهرمانی برخوردار بودند با شکست برابر تیم هفت ستاره شهرداری ارومیه تا حدی زیادی این شانس را از دست دادند.

دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید ایران عصر امروز چهارشنبه برگزار شد و تیم امید صبای قم در دیداری حساس برابر آخرین تیم جدول رده‌بندی به دنبال کسب مجوز صعود به رتبه دوم لیگ برتر بود اما با یک گل به حریف خود باخت.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و هفت ستاره شهرداری ارومیه مصافی بین تیم‌های رده‌ هشتمی صبای قم و رده دوازدهمی ارومیه بود که با برتری ناباورانه تیم قعرنشین هفت ستاره پایان یافت.

امیدهای صبای قم در حالی این دیدار را به نماینده ارومیه واگذار کردند که در نیم‌فصل نخست حریف خود را شکست داده بودند و در حالی که برای کسب هفتمین برد این فصل تلاش می‌کردند به هفتمین باخت این فصل تن دادند تا از بالای جدول فاصله بگیرند و به انتهای جدول نزدیک‌تر شوند.

تیم امید صبای قم از 15 بازی قبل خود 6 پیروزی، دو تساوی، هفت باخت، 17 گل زده، 17 گل خورده، تفاضل گل صفر و 20 امتیاز دارد و در بین چهار تیم نیمه پائین جدول رده‌بندی قرار گرفته تا در مسابقه هفته بعدی خود در قم میزبان تیم خونه به خونه بابل صدرنشین لیگ باشد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com