کد خبر ۳۵۲۵۹ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
در لیگ بر‌تر فوتبال امیدهای کشور رقم خورد؛

شکست سنگین تیم امید صبای قم برابر فولاد خوزستان

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این تیم در هفته بیستم لیگ برار فوتبال امیدهای کشور برابر فولاد خوزستان شکست سنگینی را پذیرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحید نایینی اظهار داشت: هفته بیستم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر شنبه برگزار شد و تیم امید صبای قم در دیداری خارج از خانه در اهواز برابر حریف خود مغلوب شد.

وی افزود: تیم‌های فوتبال امید صبای قم و فولاد خوزستان این مسابقه برابر هم به میدان رفتند که این بازی در ‌‌نهایت با شکست سنگین ۶ بر یک تیم امید صبا به پایان رسید تا سنگین‌ترین شکست این فصل صبا رقم بخورد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در این بازی ابتدا صبا در نیمه نخست بازی خوبی انجام داد و تلاش دو تیم در ۴۵ دقیقه اول با تساوی یک بر یک همراه بود که گل تیم صبا را نیز وحید حسین‌پور به ثمر رساند.

نایینی بیان داشت: در نیمه دوم شرایط بازی تغییر کرد و بازیکنان صبا اشتباهات فردی زیادی داشتند و موج حملات تیم فولاد و عدم تمرکز بازیکنان صبا سبب شد فولاد در این نیمه با به ثمر رساندن ۵ گل، در ‌‌نهایت ۶ بر یک برنده بازی باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به نتایجی که در سایر بازی‌ها رقم خورد، صبا رتبه هفتم جدول را از دست نداد و با ۲۴ امتیاز در میانه جدول است در حالی که تیم‌های نفت اهواز و مس رفسنجان با ۲۳ امتیاز و کارون خوزستان با ۲۲ امتیاز پایین‌تر از صبا قرار دارند.

سرپرست امید صبا تصریح کرد: سقوط فجر سپاسی شیراز ۱۴ امتیاز به لیگ دسته اول قطعی شده و تیم ایران جوان بوشهر نیز با ۱۹ امتیاز در محدوده سقوط قرار دارد ضمن اینکه تراکتورسازی ۲۷ امتیازی و نفت آبادان ۲۸ امتیازی بالا‌تر از صبا قرار دارند و فولاد نیز صدرنشین است.

 

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com