کد خبر ۴۰۰۴۲ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
با پايان رقابت 6 تيم صورت گرفت:

جشن قهرماني سلامت در ليگ تنيس روي‌ميز قم

پينگ‌پنگ بازان تيم آكادمي سلامت در پايان پيكارهاي ليگ تنيس روي‌ميز مردان قهرماني باشگاه‌هاي استان قم جشن قهرماني گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در حالی که هفته پایانی رقابت‌های لیگ تنیس روی‌میز باشگاه‌های استان قم سراسر هیجان و جذابیت بین تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بود، سرانجام این مسابقات با قهرمانی پینگ‌پنگ بازان باشگاه آکادمی سلامت به کار خود پایان داد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم در هفته پایانی، تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی این لیگ تنیس در 6 مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند و سرانجام پینگ‌پنگ بازان تیم آکادمی سلامت قهرمان شدند.

در واقع این مسابقات آخرین رویداد داخلی تقویم سال جاری هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم بود که با برگزاری دیدارهای دو هفته پایانی و تعیین قهرمان و رده‌بندی تیم‌ها به پایان رسید و به ترتیب پینگ‌پنگ بازان باشگاه‌های آکادمی سلامت، شهید محمدی و آکادمی قائمی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت‌‌ تنیس‌ روی‌میز قم، پینگ‌پنگ بازان عضو تیم‌های باشگاهی لیگ قم دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم به عنوان دو هفته پایانی لیگ سال 1395 را در خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برگزار کردند.

این در شرایطی است که امسال 6 تیم در مسابقات لیگ تنیس روی‌میز باشگاه‌های قم حضور داشتند و بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در رقابت‌های هفته پنجم در خانه تنیس روی‌میز قم، پینگ‌پنگ بازان تیم آکادمی سلامت برابر آکادمی پینگ‌پنگ قائمی به برتری چهار بر صفر دست یافتند.

تیم شهید مصطفی خمینی در مصاف با تیم تنیس روی‌میز آینده‌سازان سلامت با همین نتیجه به برتری رسید و در حالی که این دوره از مسابقات به صورت هفت بازی برگزار شد و شرکت کنندگان در ۶ بازی انفرادی و یک بازی دوبل به رقابت پرداختند، تیم‌های آکادمی سلامت، باشگاه شهید محمدی و آکادمی قائمی اول تا سوم شدند و در مراسم پایانی با حضور مسوولان هیأت‌‌ تنیس روی‌میز قم از تیم‌های اول تا سوم این دوره تجلیل شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com