کد خبر ۳۹۸۹۸ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۴
در وزن 98 کیلوگرم

کشتی‌گیر قم در جام جهانی 2017 روی تشک می‌رود

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم از حضور قطعی فرنگی‌کار قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای شرکت در جام جهانی کشتی 2017 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کشتی‌گیری که امسال در مسابقات لیگ، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی 2016، تورنمنت بین‌المللی پاریس و چند رقابت مهم دیگر یک کشتی‌گیر مطمئن، آماده و افتخارآفرین برای کشتی قم بود، اکنون آماده درخشش در جام جهانی 2017 است.

وی ادامه داد: این کشتی‌گیر ملی‌پوش استان قم علی‌اکبر حیدری است که در وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان ایران است و در کنار سایر ملی‌پوشان روزهای پایانی اسفند ماه با دوبنده تیم ملی در جام جهانی کشتی فرنگی به میدان می‌رود.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم اضافه کرد: بعد از برگزاری جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در جام جهانی امسال مشخص تا بعد از چهره‌هایی همچون هادی علیزاده‌پورنیا و علی زینتی‌رفاه که در دهه 1390 از جام جهانی افتخارات زیادی برای کشتی قم کسب کردند، این بار نوبت به درخشش علی‌اکبر حیدری باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اسامی پیشنهادی کشتی‌گیران تیم ملی در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی از سوی سرمربی تیم ملی، علی‌اکبر حیدری در کنار سیدمصطفی صالحی‌زاده دو ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم خواهند بود.

وزیری بیان کرد: در وزن 59 کیلوگرم محمد نوربخش، سامان عبدولی و محسن حاجی‌پور، در وزن 66 کیلوگرم امین سوری، علی ارسلان و مهدی زیدوند، در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرائی و افشین بیابانگرد و در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی و رسول گرمسیری عضو تیم ملی هستند.

وی یاد آور شد: در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان و رامین طاهری، در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری و مهدی فلاح، در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی‌زاده و علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی و بهنام مهدی‌زاده اعضای تیم ملی در جام جهانی خواهند بود.

رئیس هیأت‌ کشتی استان قم اظهار کرد: سال 2016 با کسب یک نشان نقره از کشتی فرنگی نوجوانان آسیا، یک مدال طلا و یک برنز از کشتی فرنگی جوانان آسیا، یک مدال برنز از جام جهانی کشتی آلیش و چندین عنوان ارزشمند بین‌المللی برای کشتی قم همراه بود و امیدوارم که در سال 2017 نیز عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com