کد خبر ۴۰۴۴۶ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
رئيس هیأت‌‌‌ كشتي استان قم خبر داد

آماده‌سازی کشتی‌گیران قم برای حضور در لیگ کشتی فرنگی کشور

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم گفت: با ترکیبی از بهترین‌های کشتی فرنگی قم به دنبال حضور موفق در مسابقات فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ‌اظهار کرد: با سازندگی بسیار خوب و قابل توجهی که در سال‌های اخیر کشتی قم صورت گرفته خوشبختانه کشتی‌گیران بسیار خوبی داریم که اکثر آنها دارنده عنوان و مدال از میادین متنوع کشوری و پیکارهای بین‌المللی، آسیایی، جهانی و جام جهانی این رشته هستند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر کشتی‌گیران قم درخشش فوق‌العاده خوبی در رقابت‌های مختلف به ویژه در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به میادین برون‌مرزی داشته‌اند و اکنون این نفرات امید اول تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم برای حضور در لیگ فصل 1396 ایران هستند.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی پیکارهای این فصل لیگ کشتی باشگاه‌های کشور، بیان کرد: با برگزاری این مراسم در خانه کشتی تهران حریفان تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم مشخص شده‌اند و از اردیبهشت ماه وارد رقابت با حریفان می‌شویم.

وی یاد آور شد: رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ 300 روزه برنامه‌ریزی شده و قرار است تا قبل از پیکارهای سال 2017 کشتی باشگاه‌های جهان برترین‌های خود بشناسد و تیم‌هایی آماده و مدعی به نمایندگی از کشورمان راهی این مسابقات شوند.

وزیری عنوان کرد: در لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های کشور تیم‌های بیمه رازی، رعد پدافند هوایی تهران و ستارگان کاشان در گروه نخست مقدماتی به میدان می‌روند و در گروه دوم این فصل نیز تیم‌های ستارگان ساری، پاس رستم کلا و هیأت‌‌‌ کشتی البرز به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به تیم‌های حاضر در لیگ کشتی فرنگی، بیان کرد: در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم شهدای مدافع حرم قم با تیم‌های بیمه رازی، تکتاز نوشهر  و پاس به رقابت می‌پردازد و تیم‌های سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور، شرکت حمل و نقل مهام علیان کوهدشت لرستان و هیأت‌‌‌ کشتی البرز نیز در گروه دوم رقابت می‌کنند.

رئیس هیأت‌‌‌ کشتی استان قم با بیان اینکه به زودی ترکیب تیم اعزامی قم به این مسابقات اعلام می‌شود، در پایان اظهار کرد: رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های کشور به شیوه جدید و در مدت ۱۰ ماه به شکل رفت و برگشت از هفته نخست اردیبهشت ماه به انجام خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com