کد خبر ۳۹۹۰۵ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

اهمیت اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی برای تأمین ایمنی مردم

عضو شورای اسلامی شهر قم بر اهمیت اجرای تقاطع غیرهمسطح بلوار آیت‌الله بروجردی برای تأمین ایمنی مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،وحید شایسته نیک شنبه شب در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، در خصوص لایحه شهرداری برای اجرای تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی گفت: پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی خیابان شهرک قدس را قطع می‌کند و ممکن است این تقاطع خطرات زیادی برای مردم به وجود آورد.

وی با بیان اینکه دو دلیل مهم برای اجرای سریع تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی وجود دارد گفت: شهرک قدس در این بخش شیب طولی زیادی دارد و ماشین‌های سنگین از آن تردد می‌کنند که بدون اجرای تقاطع غیرهمسطح خطرات زیادی متوجه مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح پیشگیری از خطرات و تأمین ایمنی مردم را به دنبال دارد گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح ایمنی پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی و محور شهرک قدس را افزایش خواهد داد.

وی ضمن تقدیر از شهرداری برای پیگیری اجرای سریع این پروژه تصریح کرد: این پروژه از طرف دیگر کاهش هزینه‌های شهری را نیز در پی داشته و به نفع شهرداری است.

شایسته نیک خاطرنشان کرد: توپوگرافی منطقه به گونه‌ای است که اگر پل احداث شود بخش زیادی از هزینه‌ها کاهش خواهد یافت و هزینه زیادی نیز ندارد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com