کد خبر ۳۹۹۵۵ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۳
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انجام می‌شود

رویارویی یاسین‌پیشرو قم با شهرداری ساوه / میزبانی قمی‌ها از قمی‌ها

نماینده قم در آخرین بازی خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور این هفته از تیم فوتسال شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر سیزدهمین روز اسفند ماه برگزار می‌شود و تیم‌های لیگ برتری در هفت مسابقه حساس و تعیین کننده در شهرهای مختلف به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که رقابت در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر برای تعیین تیم قهرمان و در پایین لیگ برای معرفی سقوط کننده‌ها به دسته اول در حساسیت بالایی برگزار می‌شود اما نماینده فوتسال قم فارغ از قهرمانی و سقوط این هفته آخرین بازی خانگی خود را برابر شهرداری ساوه انجام می‌دهد.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بعد از قبل و چهاردهمین باخت خود در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم مدعی حفاری اهواز، عصر روز جمعه سیزدهم اسفند ماه در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که کادر فنی و بازیکنان آن را بهترین‌های چند سال اخیر فوتسال قم تشکیل می‌دهند.

این دیدار به عنوان یکی از هفت مسابقه هفته دوازدهم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 عصر سیزدهمین روز اسفند ماه در حالی به انجام می‌رسد که نماینده قم در هفته‌های اخیر به هیچ عنوان نتایج خوبی کسب نمی‌کند.

در ترکیب تیم فوتسال شهرداری ساوه که این هفته به قم سفر می‌کند تا در مقابل یاسین‌پیشرو قم قرار بگیرد، محسن حسن‌زاده، حسین صبوری و قدرت‌الله باقری اعضای کادر فنی هستند، مربیانی که همگی قمی محسوب می‌شوند و تیم شهرداری را در مقابل نماینده قم هدایت خواهند کرد.

همچنین در ترکیب تیم فوتسال شهرداری ساوه بازیکنانی نظیر مهدی حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، محمدحسین کوهستانی، محسن شنوفی و سعید تقی‌زاده عضویت دارند، نفراتی که همگی از بازیکنان شاخص فوتسال قم در سال‌های اخیر به شمار می‌روند و اکنون عضو تیم شهرداری هستند.

تیم فوتسال شهرداری ساوه در حال حاضر با کسب 42 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده است و برای گرفتن جایگاه پنجم از تیم تاسیسات دریایی تهران تلاش می‌کند، در حالی که یاسین‌پیشرو قم با 26 امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار دارد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com