کد خبر ۳۹۷۹۶ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰
رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

دعوت فوتسالیست‌های قم برای بازی‌های زیر 20 سال آسیا

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: فوتسالیست‌های مستعد و آینده‌دار قم برای حضور در اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های زیر 20 سال آسیا به تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ‌اظهار کرد: امسال برای فوتسال قم از نظر ملی سال بسیار خوبی بود زیرا در تجربه کسب نخستین مقام سوم تمام ادوار جام‌های جهانی فوتسال برای تیم ملی ایران، خوشبختانه یک نماینده از قم نیز حضور داشت و این افتخار بزرگ نصیب فوتسال قم نیز شد.

وی ادامه داد: حضور بازیکن با ارزشی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی 2016 همراه با کسب مقام سوم این جام یک دستاورد بزرگ برای فوتسال قم بود، اما انتخاب این بازیکن ارزشمند به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 آسیا توفیق بزرگ دیگری بود.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: در رده ملی امسال شاهد حضور بازیکنان نخبه و مستعد فوتسال قم در ترکیب تیم ملی امید کشورمان برای همراهی این تیم در نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در سال 2017 نیز هستیم که نشان از توانایی بالای فوتسال قم دارد.

وی با اشاره به اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر۲۰ سال فوتسال، بیان کرد: این تیم با هدایت علی صانعی بازیکن اسبق تیم ملی و سرمربی تیم بزرگسالان ایران در بازی‌های جام جهانی 2012 تایلند به منظور رویارویی با حریفان آسیایی خود آماده می‌شود.

بهرامی اضافه کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال رده سنی زیر ۲۰ سال به میزبانی کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز شده و علی صانعی سرمربی تیم ملی بازیکنانی از استان‌های خوزستان، قم، مازندران، مرکزی، خراسان‌رضوی، آذربایجان شرقی، سمنان، تهران و کهگیلویه و بویر احمد را دعوت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در بین دعوت شد‌ه‌ها به این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال شاهد حضور دو تن از استعدادهای فوتسال قم یعنی وحید حاجی‌اسماعیل‌زاده و سیدحسین رضوی هستیم و این نفرات در کنار دیگر ملی‌پوشان تا 29 بهمن در اردوی تیم ملی خواهند بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com