کد خبر ۴۰۰۰۰ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴
امام جمعه پردیسان قم:

بخش‌های مختلف استان برای رفع مشکلات پردیسان تلاش کنند

امام جمعه پردیسان قم گفت: پردیسان از مناطق محروم شهر قم است چرا که با مشکلات مختلف از کمبود امکانات رنج می برد و به همین دلیل مسؤولان بخش‌های مختلف استان باید در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه تلاش کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام سید صمصام‌الدین قوامی عصر امروز در مراسم واگذاری 210 واحد مسکن به خانواده‌های کمیته امداد امام خمینی استان قم با بیان اینکه کمیته امداد عمر بیشتری از نظام اسلامی دارد، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد شتاب امام خمینی(ره) برای خدمت به نیازمندان از برپایی نظام بیشتر بوده است چرا که ایشان مستضعفان را ولی نعمت می‌دانستند به همین علت اگر نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی محرومیت‌زدایی نکند نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین اهداف نظام اسلامی رفع مشکلات نیازمندان است، اضافه کرد: پردیسان از مناطق محروم شهر قم بوده چرا که با مشکلات مختلف از کمبود امکانات رنج می برد به همین علت مسؤولان بخش‌های مختلف استان باید در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه تلاش کنند.

امام جمعه پردیسان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر افرادی که در ساختمان‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور می‌یابند بدون سرپرست بوده و وضعیت مالی مطلوبی ندارند باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به کمک‌رسانی به محرومان اهتمام جدی دارند، عنوان کرد: محرومیت‌زدایی در فعالیت‌های ستاد نماز جمعه پردیسان پیگیری شده است.

وی از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی موجود در مناطق محروم شهر قم یاد کرد و گفت:‌ مسؤولان باید محرومیت را درک کرده و در راستای رفع آن تلاش کنند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com