کد خبر ۳۰۲۹۱ انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
رئیس هیئت گلف استان قم خبر داد

اعزام 13 گلف‌باز قم به رقابت‌های انتخابی آسیا

رئیس هیئت گلف استان قم از اعزام 13 تن از گلف‌بازان قم در چهار رده سنی به رقابت‌های گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمحمد علویون اظهار کرد: آخرین اعزام هیئت گلف استان قم به رقابت‌های کشوری این رشته در 6 ماه نخست سال جاری با هدف حضور در پیکارهای گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قطعا در شش ماه دوم سال جاری نیز برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی این رشته در پیش داریم، تصریح کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور در حالی برگزار می‌شود که گلف‌بازان مدعی از استان‌های مختلف با هدف کسب مجوز حضور در رقابت‌های انتخابی آسیا پاسیفیک با یکدیگر رقابت می‌کنند و به هیمن دلیل حساسیت بازی‌ها بالا خواهد بود.

رئیس هیئت گلف استان قم با اشاره به اعزام 13 تن از گلف‌بازان قم به رقابت‌های انتخابی آسیا پاسیفیک عنوان کرد: برای حضور در مسابقات انتخابی آسیا پاسیفیک گلف‌بازان قم تمرینات بسیار خوبی در آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه گلف‌بازان قم با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد، ابراز کرد: براساس اعلام رسمی صورت گرفته از سوی فدراسیون گلف کشورمان اواخر شهریور ماه سال جاری زمان برگزاری مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان خواهد بود.

علویون با بیان اینکه این دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام خواهد رسید، اضافه کرد: با توجه به اینکه رقابت‌ها به صورت مجزا در چهار رده سنی برگزار می‌شود امیدوار به کسب موفقیت توسط گلف‌بازان قم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شده و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی فدراسیون گلف با حضور گلف‌بازان استان‌های مختلف ابتدا در رده‌های سنی زیر 16 سال و 16 تا 30 سال روزهای 22 و 23 شهریور ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت گلف استان قم عنوان کرد: با پایان رقابت‌های این دو رده سنی و شناسایی برترین‌های آن، سپس نوبت به برگزاری مسابقات رده‌های سنی 30 تا 55 سال و 55 سال به بالا می‌رسد که قرار شده روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 30 و 31 شهریور به انجام برسد.

وی بیان کرد: تیم اعزامی هیئت گلف استان قم در رده سنی 16 سال با ترکیب مهدی نجفی، علی شاکرنژاد و سرپرستی محسن جباری به مصاف حریفان می‌رود، ضن اینکه حمید منصوری، فرهاد فاتح، فرزاد امیدنیا و سعید صفر پور به سرپرستی حامد علویون در رده سنی 16 تا 30 سال در این مسابقات حاضر خواهند بود.

علویون ابراز کرد: در رده سنی 30 تا 55 سال محسن جباری، محمد ونکی‌ و سیدمحمد علویون و در رده سنی بالای 55 سال نیز ناصر لسانی و تراب‌علی فاتح ترکیب تیم اعزامی قم را تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات آسیا پاسیفیک انتخاب می‌شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com