کد خبر ۳۰۲۶۲ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۲
رئیس هیئت گلف قم خبر داد:

اعزام گلف بازان قمی به رقابت‌های انتخابی آسیا پاسیفیک

رئیس هیئت گلف استان قم از اعزام گلف بازان قمی به دور انتخابی رقابت‌های انتخابی آسیا پاسیفیک در رده‌های سنی مختلف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید محمد علویون اظهار داشت: گلف بازان قمی به منظور حضور در رقابت‌های انتخابی گلف قهرمانی آسیا پاسیفیک به دور انتخابی این مسابقات در بخش قهرمانی مردان کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: مسابقات گلف قهرمانی مردان کشور از اواخر شهریورماه امسال در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود و گلف بازان قمی برای کسب جواز حضور در مسابقات آسیا پاسیفیک در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت گلف استان قم گفت: مسابقات قهرمانی کشور در ۲ رده سنی برنامه ریزی شده و طبق برنامه ارائه شده رقابتهای رده سنی زیر ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال طی روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور و همچنین مسابقات رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال و ۵۵ سال به بالا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

علویون بیان داشت: تیم اعزامی استان قم در رده سنی ۱۶ سال با ترکیب مهدی نجفی، علی شاکر‌نژاد و با سرپرستی محسن جباری و حمید منصوری، فرهاد فاتح، فرزاد امیدنیا و سعید صفر‌پور به همراه حامد علویون که سرپرست تیم ۱۶ تا ۳۰ سال استان قم می‌باشد در این مسابقات حضور می‌یابد.

وی عنوان کرد: در رده سنی ۳۰ تا ۵۵ سال محسن جباری، محمد ونکی اراکی و سید محمد علویون و در رده سنی بالای ۵۵ سال نیز ناصر لسانی و ترابعلی فاتح، اعضای تیم اعزامی قم را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت گلف استان قم تصریح کرد: مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان انتخابی تیم ملی جهت انتخاب نفرات بر‌تر و به منظور حضور در مسابقات آسیا پاسیفیک برگزار می‌شود.

علویون افزود: رشته گلف در قم با مشکلات سخت افزاری مواجه است اما اقدامات قابل توجهی نظیر راه اندازی لیگ‌های مردان و زنان مینی گلف در قم، سبب شده این رشته بیش از پیش در میان اقشار مردم شناخته شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com