کد خبر ۴۰۰۵۰ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
عضو شورای شهر قم تاکید کرد

رتبه بندی شرکت‌های زیر مجموعه تاکسیرانی متناسب با ارتقاء خدمات

عضو شورای شهر قم رتبه بندی شرکت‌های زیر مجموعه تاکسیرانی متناسب با ارتقاء خدمات را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مصطفی ملایی در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که شنبه شب به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر اینکه رتبه‌بندی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی براساس شاخص‌های مختلفی انجام می‌شود گفت: این رتبه بندی براساس بازرسی‌ها، خدمات به ناوگان، رفاهیات رانندگان و... است که این ظرفیت به نوعی بستری برای رقابت و افزایش خدمات فراهم می‌کند.

وی گفت: شرکت قوی است که می‌تواند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند و اگر شرکت‌ها خدمات رفاهی بهتری به تاکسیرانان داشته باشند آن‌ها نیز خدمات خوبی به مردم می‌دهند.

عضو شورای شهر قم تصریح کرد: این شرایط رقابتی تعریف شده و اگر شرکتی نمی‌تواند در این فضا کار کند باید خود را با شرایط رقابت تطبیق دهد.

حسین فاکر دیگر عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به لایحه شهرداری در خصوص رتبه بندی شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی گفت: در سیستم کاری شرکت‌ها باید حداقل سرانه‌ای تعریف شود تا آن‌ها با مشکل مالی مواجه نشوند.

وی گفت: زمانی که اختلاف بسیار بالا می‌رود توان رقابت از رتبه‌های بالا گرفته می‌شود و آن‌ها نمی‌توانند هزینه جاری خود را تأمین کنند چه رسد به اینکه توسعه و ارتقاء خدمات داشته باشند.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا به دنبال کاهش هزینه‌های زندگی در شهر هستند بیان کرد: باید به دنبال این باشیم که هزینه‌های زندگی شهری را کاهش دهیم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com