کد خبر ۴۰۰۵۴ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۴
امام جمعه قم:

توجه به مسائل فرهنگی در مناطق محروم افزایش یافته است

امام جمعه قم گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی توجه به مسائل فرهنگی در مناطق محروم افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین کتابخانه و مرکز فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه شاه ابراهیم که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم احداث شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری دو ویژگی مهم «تدین» و «انقلابی‌بودن» را در توصیف مردم منطقه نیروگاه و شاه ابراهیم به کار بردند، چون در این مناطق باشخصیت‌ترین و ارزشمند‌ترین افراد حضور دارند که از محرومیت تحمیلی و ناخواسته برخوردارند.
وی افزود: البته به برکت انقلاب اسلامی توجه به مسائل فرهنگی افزایش یافته و بیشتر نظرها به مردم و مناطقی است که هم نیازمند مسائل فرهنگی هستند و هم از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه مقام معظم رهبری به مردم مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم علاقه ویژه‌ای دارند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خواستار محرومیت‌زدایی از این مناطق هستند.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به صحبت‌های حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در مورد فعالیت‌های جهادی در حوزه فرهنگی و تبلیغی، اظهار کرد: مردم نیروگاه و شاه ابراهیم در راهپیمایی‌ها، نماز جمعه و هر جا که نیاز به مشارکت مردم باشد حضور فعال و گسترده دارند و این روحیه انقلابی و بسیجی باید حفظ شود.
امام جمعه قم با قدردانی از دست‌اندرکاران ساخت کتابخانه و مرکز فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم با کرامت، عزت و آبرومندی اجرا شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com