کد خبر ۴۰۳۱۲ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴
رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران مطرح کرد

ضرورت ایجاد برند موتورسیکلت ملی در کشور

رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران گفت: امیدوارم که در سال جاری بتوانیم با همکاری متخصصان و دانشگاهیان یک برند موتورسیکلت ملی ایرانی به خصوص در بحث قوه محرکه را تولید کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ابوالفضل حجازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته انجمن صنعت موتورسیکلت ایران اظهار کرد: در حالی که در سال گذشته عهده دار این مسؤولیت شدم، در این مدت کوتاه سعی و تلاش کردم تا بتوانم مشکلات و موانع را در صنعت موتورسیکلت در کشورمان برطرف کنم و نمونه بارز آن بحث شماره گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری بود.

وی ادامه داد: بالغ بر هزاران میلیارد تومان از سرمایه های ملی در بحث شماره گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری به مخاطره افتاده بود ولی با کمک و یاری همه عزیزان و اعضای هیأت مدیره انجمن صنعت موتورسیکلت ایران و همچنین بزرگواران و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی که در این زمینه مساعدت و بزرگواری کردند، این مشکل بزرگ برطرف و سرمایه‌های ملی حفظ شد.

رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران افزود: این صنف احتیاج به اتحاد، همدلی و اعتماد بیشتر در زمینه‌های مختلف بین اعضای خود دارد. امیدوارم در سال جدید که با تدابیر مدبرانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال مزین شده است، همه با هم برای آبادانی و خودکفایی میهن عزیزمان تلاش کنیم.

حجازی با اشاره به ضرورت توجه به کالاهای تولید داخل اظهار کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید بحث تولید داخل را در اولویت و سرفصل تمام امور قرار بدهیم و ضمن حمایت از کالاهای داخلی این کالاها را مصرف و از واردکردن کالاهای خارجی به کشور پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که نگران بخش تولید هستند و باید فرمایشات ایشان را سرمشق و الگوی خودمان قرار بدهیم. امیدوارم که در سال جاری بتوانیم با همکاری متخصصان و دانشگاهیان یک برند موتورسیکلت ایرانی به خصوص در بحث قوه محرکه را تولید کنیم تا این برند به عنوان افتخار کشورمان در جهان مطرح شود.

رئیس انجمن صنعت موتورسیکلت ایران در پایان خاطرنشان کرد: تولید برند موتورسیکلت ملی ایرانی در کشورمان می‌تواند از وابستگی این صنعت به خارج از کشور و خروج سالیانه مبلغ زیادی ارز جلوگیری کند و در این زمینه به خودکفایی کامل برسیم و بتوانیم فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در بخش تولید موتورسیکلت محقق کنیم، این مساله جز با همدلی، همیاری و سرمایه گذاری تمام تولیدکنندگان میسر نیست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com