کد خبر ۳۹۹۳۲ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
در 2 بخش كاتا و كوميته صورت گرفت

درخشش كاراته‌كاهاي قم در مسابقات كشوري سبك شوتوكان

دختران و بانوان كاراته‌كاي استان قم با درخشش در رقابت‌هاي سبک شوتوکان ساساکی‌ها قهرماني كشور مقام‌هاي برتر هر دو بخش كاتا و كوميته تيمي و انفرادي اين پيكارها را كسب كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،مسابقات قهرمان قهرمانان کاراته بانوان کشور در سبک شوتوکان ساساکی‌ها با حضور چهره‌های مستعد رده‌های سنی پایه و نفرات شاخص رده سنی بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شد و برترین‌های خود در کاتا و کومیته را شناخت.

در حالی که دختران و بانوان کاراته‌کای قم نیز در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته بودند، تیم اعزامی بانوان قم در پایان رقابت تیم‌های شرکت کننده در این پیکارها، مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و در بخش انفرادی نیز درخشش قابل توجهی داشت.

در کاتای انفرادی این دوره از مسابقات سبک شوتوکان ساساکی‌ها قهرمانی کشور، فاطمه اخویان و هدیه‌سادات موسوی، فاطمه سرخیل، نرگس فدایی و امیره هاشم به مربیگری خانم‌ها جهان‌دیده، شریفی و اخویان عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

همچنین سمیرا صفا، طاهره دل‌گشا، پریا سعادت و نگین پیشوایی با راهنمایی خوب مربیان با دانش خود به مقام سوم دست یافتند و در کاتا تیمی این دوره نیز تیم فاطیما قازان، فاطمه حسنی، نرگس فدایی، فاطمه اخویان، نازنین‌زهرا ‌صفری و زهرا اخویان به مربیگری خانم شریفی به مقام نخست رسید.

در بخش کومیته خانم‌ها زهرا عظیمی‌زاده، فاطیما قازان، مطهره کریمی، نازنین‌زهرا کاوندی، مهدیه فرهادی، سارا امانی و سپیده رضاییان به مربیگری خانم اخویان رتبه نخست اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند تا با ایستادن بر سکوی قهرمانی به مدال طلا برسند.

این در حالی است که فاطمه عبداللهی و مبیناشاکری به مربیگری خانم قبادی و زهرا اخویان همراه با حانیه محمدی و ازری آکبال به مربیگری خانم اخویان در رتبه دوم اوزان مختلف ایستادند و نقره گرفتند و ریحانه شمس‌اللهی، مهدیس امیری، هاجر عثمان و زهرا نکونام صاحب نشان برنز این پیکارهای کاراته قهرمانی بانوان و دختران کشور در سبک شوتوکان ساساکی‌ها شدند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com