کد خبر ۴۰۳۹۹ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸
مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) مطرح کرد

پذیرایی رایگان از 11 هزار زائر طی کمتر از دو ماه

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) گفت: این مرکز فعالیت خود را از اسفندماه سال گذشته آغاز کرده است و تا کنون نزدیک به 11 هزار نفر از شهرهای دور و نزدیک به صورت رایگان از خدمات این زائرسرا استفاده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم شنبه شب در آیین افتتاح زائرسرای حضرت خدیجه(س) که در بوستان نجمه برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در راستای خدمات‌رسانی به زائران حرم مطهر مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به شیوه مطلوبی بسترهای خدمات‌رسانی به زائران را فراهم سازیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدماتی فرهنگی خدیجه(س) به منظور پذیرایی از زائران حرم حضرت معصومه(س) ایجاد شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از توان خیرین استان در راستای خدمات‌رسانی به زائران در این مرکز استفاده کنیم.

مدیر مرکز خدماتی فرهنگی حضرت خدیجه(س) خاطرنشان کرد: این مرکز فعالیت خود را از اسفندماه سال گذشته آغاز کرده است و تا کنون نزدیک به 11 هزار نفر از شهرهای دور و نزدیک به صورت رایگان از خدمات این زائرسرا استفاده کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت اسکان زائرسرای حضرت خدیجه(س) نزدیک به 300 نفر است، عنوان کرد: افرادی که می‌خواهند با هدایای مادی خود در راستای ارائه خدمات‌رسانی به زائران حرم حضرت معصومه(س) مشارکت داشته باشند می‌توانند به شماره 09903511291 پیامک ارسال کنند تا شماره حساب این مرکز خدماتی فرهنگی به نام حضرت خدیجه(س) برای آنان ارسال شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com