کد خبر ۴۰۴۵۰ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
معاون شهردار قم:

1.5 برابر کلان‌شهرهای دیگر کشور در قم سرمایه‌گذاری می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار قم گفت: در سال 95 بالغ بر 1.5 برابر باقی کلان‌شهرها در قم سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن رنجبر امشب در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به جایگاه قم به عنوان حرم اهل بیت اظهار کرد: اینکه آینده قم چگونه باشد بسیار مهم است و ما با استفاده از نظر علما و نخبگان و رهبری، چشم‌اندازی را در افق 20 ساله برای شهر قم تدوین کردیم.

وی با بیان اینکه در 6 گزاره با محوریت حوزه، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسائل فرهنگی، زیست محیطی، معماری، اقتصادی و... برنامه قم تدوین شده است افزود: برنامه پنج ساله قم 1400 نیز در همین راستا تدوین و ارائه شده و بودجه سال 96 نخستین سال برنامه است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم وضعیت تحقق بودجه شهرداری در سال‌های گذشته را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته بودجه شهرداری بالغ بر 102 درصد محقق شد و بودجه امسال نیز با 64 درصد افزایش تدوین کردیم.

وی با تاکید بر اینکه 1.5 برابر باقی کلان‌شهرها در قم سرمایه گذاری خواهد شد خاطرنشان کرد: در این روند نیازمند عنایت و حمایت علما و مراجع عظام تقلید و علما و نخبگان هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com