کد خبر ۳۱۱۵۳ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
در دیدار جمعی از پاسداران مطرح شد

انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از گسترش بدحجابی در قم

یکی از مراجع تقلید گفت: قم در گذشته دارای جایگاه بالایی بود به گونه‌ای که زنان در زمان حیات آیت‌الله بروجردی بدون پوشش چادر به خیابان‌ها نمی‌آمدند اما امروز شاهد حضور بانوان بدون چادر در قم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاهیان فرزندان انقلاب هستند اظهار کرد: پاسداری کردن از اسلام جایگاه و ارزش بالایی دارد.

وی افزود: امروز مردم وظیفه دارند از اسلام و انقلاب دفاع کنند زیرا که وابسته بودن به دین اسلام و نگهداری از آن وظیفه و مسئولیت بزرگی است که بر گردن مسلمانان است.

این مرجع تقلید گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید قدر خود را بداند چرا که سپاه نگهدارنده جامعه ولایی و علوی است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: قم در گذشته دارای جایگاه بالایی بود به گونه‌ای که زنان در زمان حیات آیت‌الله بروجردی بدون پوشش چادر به خیابان‌ها نمی‌آمدند اما امروز شاهد حضور بانوان بدحجاب در قم هستیم.

وی با اشاره به اینکه امیدوار بودیم پس از انقلاب جایگاه قم بهتر شود، گفت: در حال حاضر شاهد تنزل جایگاه قم در جامعه هستیم و انتظار است که در قم مردم رفتار اسلامی داشته باشند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید به رفتار و منش خود توجه داشته باشند و ادامه دهنده سیره اهل بیت‌ (ع) باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com