کد خبر ۴۰۵۶۲ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸
دبیر هیأت‌ جودو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری مسابقات انتخابی جودو نوجوانان و جوانان در قم

دبیر هیأت‌ جودو و کوراش استان قم گفت: پیکارهای جودو انتخابی دو رده سنی نوجوانان و جوانان نیمه اردیبهشت ماه به میزبانی خانه جودو قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا معتضدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در تقویم سال 1396 هیأت‌ جودو و کوراش استان قم رقابت‌های استانی متنوعی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و همچنین متناسب با تقویم فدراسیون برنامه‌ریزی شده است تا این رشته ورزشی بیش از پیش در قم رونق و توسعه یابد.

وی با اشاره به بخش‌نامه مسابقات جودو قهرمانی و انتخابی نوجوانان و جوانان استان قم، عنوان کرد: این بخش‌نامه به تمامی باشگاه‌های فعال جودو قم ارسال شده و از تمامی مربیان، اساتید و جودوکاران‌ برای حضور چهره‌های مستعد این رشته در نخستین رقابت‌ استانی سال 96 دعوت به عمل آمده است.

دبیر هیأت‌ جودو و کوراش استان قم با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی و قهرمانی جودو قم در دو رده سنی پایه روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان تنها متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 در مسابقات قهرمانی استان به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: جودوکاران شرکت کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان برای کسب عناوین برتر اوزان ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰ و به اضافه 90 کیلوگرم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه وزن‌کشی جودوکاران شرکت کننده با دو کیلوگرم ارفاق وزنی انجام می‌شود.

معتضدی یاد آور شد: پیکارهای رده سنی جوانان با حضور جودوکاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1375 تا دهم دی‌ماه سال 1378 به انجام می‌رسد و جودوکاران این رده سنی نیز برای مقام‌های اول تا سوم اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و به اضافه 100 کیلوگرم با دو کیلوگرم ارفاق وزنی رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی مربیان عزیز تیم‌ها و باشگاه‌های شرکت کننده باید در زمان وزن‌کشی و قرعه‌کشی حضور داشته باشند و یا یک نماینده به کمیته مسابقات معرفی کنند زیرا در غیر این صورت هیچ‌گونه اعتراضی در رابطه با موضوع جدول مسابقات و وزن‌کشی پذیرفته نخواهد شد، ضمن اینکه وزن‌کشی در روز 14 اردیبهشت در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم انجام می‌شود.

برچسب ها : خبرقم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com