کد خبر ۴۵۵۰۳ انتشار : ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

ادامه پروژه بلوار زائر و بدنه‌سازی رودخانه تا محدوده بوستان غدیر

قاری قرآن گفت:این پروژه فضای شهری را توسعه می‌دهد و سبب ساماندهی وضعیت رودخانه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علیرضا قاری قرآن ،معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم،گفت: با تاکید بر اینکه شهر به سمت غرب و جنوب غرب استان توسعه می‌یابد، با اضافه کردن محدوده‌هایی از جمله کمربندی امام علی(ع)، ورودی جاده اراک به قم و ادامه بلوار زائر به شهر قم رشد و توسعه شهری محرک می‌شود و می‌توانیم پروژه مناسبی در این محدوده‌ها تعریف کنیم.

وی افزود: با بیان اینکه کمربندی امام علی(ع) به عنوان یک مسیر برون‌‌شهری تردد بسیاری را به خود اختصاص داده است، ضعیف‌ترین منظر شهری قم را در این مسیر مشاهده می‌کنیم؛ هر چند این مسیر و ورودی جاده اراک خارج از محدوده شهری است اما برای ساماندهی وضعیت آنها هماهنگی‌هایی انجام شده است تا از به عنوان ورودی شهر قم تعریف شوند و با استفاده از امکانات اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در سال آینده پروژه مناسبی را در این محدوده اجرایی کنیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم تصریح کرد: با اشاره از ساماندهی کمربندی امام علی(ع) و ورودی شهر قم از سمت جاده اراک به عنوان دیگر پروژه‌های معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم نام برد، این کمربندی یکی از مهم‌ترین محورهای شهر در حوزه ترافیکی است چرا که به علت نبود کمربندی شهری خارج از این مسیر تداخل خودروهای سبک و سنگینی مشکل‌ساز شده است.

 قاری‌قرآن عنوان کرد:از ادامه بلوار زائر و بدنه‌سازی رودخانه تا محدوده بوستان غدیر به عنوان پروژه‌های بلند مدت مورد توجه این معاونت یاد کرد، امیدواریم با طرح مناسبی این محدوده را وارد بخش شهری و پروژه مطلوبی را دنبال کنیم که این موضوع فضای شهری را توسعه می‌دهد و سبب ساماندهی وضعیت رودخانه می‌شود.

وی مطرح کرد:با تاکید بر اینکه شهر به سمت غرب و جنوب غرب استان توسعه می‌یابد، با اضافه کردن محدوده‌های مذکور به شهر رشد و توسعه شهری محرک می‌شود و می‌توانیم پروژه مناسبی در این محدوده‌ها تعریف کنیم.

قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه شهرداری و سازمان‌های تابعه این مجموعه به دنبال افزایش رضایت مردم هستند،امیدورایم برای رسیدن به این هدف بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در استان قم استفاده کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com