کد خبر ۵۹۴۴۷ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲

قم| بیش از 10 هزار نفر در قالب طرح خادم آموزش‌دیده‌اند

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم از برگزاری حدود 300 دوره آموزشی در طرح خادم خبر داد و گفت: حدود 10 هزار نفر در این طرح آموزش‌دیده و برای بیش از 600 خانوار دوره آموزشی برگزارشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمدعلی علیمردانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته هلال‌احمر برگزار شد، با اشاره به برگزاری حدود 300 دوره آموزشی در طرح خادم اظهار داشت: حدود 10 هزار نفر در این طرح آموزش‌دیده و برای بیش از 600 خانوار دوره آموزشی برگزارشده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حلقه اتصال بین مراکز خدمت‌رسانی و مردم نیازمند خدمت هستند، افزود: داوطلبان با انجام فعالیت‌های نوع‌دوستانه در بخش‌های مختلف به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم بیان کرد: یکی از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر تبلیغات در حوزه تجهیزات پزشکی است که مکان‌هایی به‌منظور اطلاع‌رسانی به مردم در ارتباط با این تجهیزات در سطح شهر در نظر گرفته‌شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم نیز در این جلسه، با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان در زلزله کرمانشاه اظهار داشت: استان قم تنها استانی بوده که در ساعات اولیه وقوع زلزله کرمانشاه در محل حاضرشده و با اعلام آمادگی برای کمک به زلزله‌زدگان به کمک مردم حادثه‌دیده شتافت.

محمدرضا بهرامی با اشاره به تماس‌های برقرارشده با سامانه 112 گفت: قریب به یک‌میلیون و 700 هزار تماس با این سامانه برقرارشده که بیش از 700 تماس در رابطه با آموزش بوده است.

در پایان نشست، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به ارائه دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری این مرکز گفت: حدود 300 دوره آموزشی توسط این مرکز برگزارشده که در آن بیش از 6 هزار نفر آموزش‌دیده‌اند.

سید حسن حسینی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در هفته هلال‌احمر ابراز کرد: اعزام مربیان به نمایشگاه کتاب، تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و برگزاری مسابقه پیامکی میان اعضای جمعیت برنامه‌های این معاونت در هفته هلال‌احمر هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com