کد خبر ۲۴۱۱۳ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
با پایان رقابت 8 تیم

فوتبالیست‌های هما در لیگ برتر قم جشن قهرمانی گرفتند

فوتبالیست‌های هما با کسب بیشترین امتیاز و بالاتر از دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم جشن قهرمانی گرفتند.

به گزارش قم نا ، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم امسال رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با شرکت هشت تیم به شکل دوره‌ای به انجام رسید و مدعیان برای رسیدن به مقام قهرمانی در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

میزبان بازی‌های این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود و تیم‌ها تمام بازی‌های خود را در این زمین برگزار کردند تا اینکه تیم هما بالاتر از دیگر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

با توجه به اینکه تیم قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان به عنوان نماینده قم به مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان اعزام می‌شود، رقابت تیم‌ها جذاب و تماشایی بود و بازیکنان با انگیزه بالایی در تمام مسابقات حضور پیدا می‌کردند.

سطح رقابت‌های این فصل از دوره‌های قبل بالاتر بود، زیرا چنانچه تصمیم هیئت فوتبال استان قم همچون سال گذشته باشد تیم نایب قهرمان نیز به عنوان نماینده فوتبال قم باید در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر به میدان برود.

در مسیر کسب عنوان قهرمانی فصل 1393 لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال اتحاد و سفیر گفتمان جدی‌ترین تعقیب‌کننده تیم هما بودند، اما در نهایت این تیم هما بود که گوی سبقت را از رقبا ربود تا در لیگ برتر فوتبال قم در جایگاه نخست بایستد.

خبرگزاری فارس: فوتبالیست‌های هما در لیگ برتر قم جشن قهرمانی گرفتند

هما از تیم‌های با سابقه فوتبال استان قم محسوب می‌شود که سابقه کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در اواخر دهه 1380 را نیز دارد، اما امسال با هدایت رحیم راسخ و کمال شیری حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان قم داشت.

این تیم بازیکنان جوان و مستعدی را در این دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در کنار چند مهره با تجربه به کار گرفته بود و با اتکا به توانمندی این بازیکنان نظیر امیر منصوری مجد، محمد گائینی، مسعود خسروی و مرتضی حبیب‌نژاد جام قهرمانی را بالای سر برد.

هما با مدیریت احمد محسنی در سال 1394 نماینده فوتبال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان خواهد بود در حالی که سال گذشته تیم آبادگران در این بازی‌ها به مقام قهرمانی رسید اما در لیگ کشور عملکرد ضعیفی داشت.

مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال استان قم با حضور هشت تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و قهرمانی تیم فوتبال هما در حالی رقم خورد که در انتهای جدول نیز تیم های رده‌های هفتم و هشتم به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های قم سقوط کردند. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com