کد خبر ۲۸۳۴۴ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
رئیس هیئت فوتبال قم :

تیم‌های صعودکننده به یک‌چهارم نهایی فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند‌

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: با برگزاری 8 مسابقه، مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان قم پایان یافت و این رقابت‌ها وارد مرحله یک‌چهارم نهایی خود می‌شود.

وی افزود: در این مرحله 8 تیم حاضر به صورت حذفی با هم مسابقه می‌دهند تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی و ماقبل فینال این مسابقات مشخص شود.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: در مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات، تیم فوتسال امید ماهان تندیس در دیداری دیدنی و پرگل در نهایت 9 بر 5 مغلوب مرصاد شد و در این مرحله از دور مسابقات کنار رفت.

بهرامی بیان کرد: تیم دنا نیز با 5 گل برابر تیم شیخ هادی ب صاحب برتری شد و دنیای ورزش در یک بازی برتر با حساب 6 بر یک تیم فوتسال مانور را از پیش رو برداشت تا دنا و دنیای ورزش نیز راهی یک‌چهارم نهایی شوند.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال آتلیه طهران نیز در مصاف با تیم شهید علی جعفری نمایش بسیار خوبی داشت و 5 بر صفر به برتری رسید و تیم تصفیه آب معصومی نیز در مصاف با تیم پاسارگاد کابین مهر با حساب 6 بر یک صاحب برتری شد.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: دیدار حساس و نزدیک تیم‌های درمانگاه بقیه‌الله و مجمع جهانی دلسوختگان 3 بر 2 به سود بقیه‌الله به پایان رسید و تیم فوتسال شیخ هادی الف 4 بر یک هنرجو را برد ضمن این که خادم الحسین 7 بر یک برابر تجهیزات آشپزخانه ایران شکست خورد.

بهرامی خاطرنشان کرد: در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات، امشب مرصاد و آتلیه طهران با هم مسابقه می‌دهند و دنا و دنیای ورزش با هم روبرو می‌شوند و فردا شب نیز درمانگاه بقیه‌الله با تجهیزات آشپزخانه ایران و شیخ هادی الف با تصفیه آب معصومی مقابل هم قرار می‌گیرند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com