کد خبر ۲۹۰۰۱ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶
رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

صعود نمایندگان قم به جمع 8 تیم برتر فوتسال کشور

رئیس هیئت فوتبال استان قم از صعود نمایندگان فوتسال قم به جمع هشت تیم برتر حاضر در مسابقات فصل جاری لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار کرد: امسال رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با شرکت 28 تیم در چهار گروه هفت تیمی توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، برنامه‌ریزی و دیدارهای مرحله مقدماتی آن برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در گروه‌های چهارگانه مرحله مقدماتی برای به دست آوردن جواز صعود به مرحله بعدی بازی‌ها، به شکل دوره‌ای و البته در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: جدال این تعداد تیم برای به دست آوردن دو سهمیه صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور مهمترین عامل برای افزایش جذابیت بازی‌ها بود و خوشبختانه تیم‌هایی که به نمایندگی از قم در این بازی‌ها حضور داشتند عملکرد خوبی از خود ارائه کردند.

وی یادآور شد: تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و آرش نوین‌ایرانیان قم امسال با ترکیبی از استعدادهای ناب این رشته ورزشی که همگی بازیکنان شاخص بومی بودند در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان پرقدرت خود رفتند.

بهرامی بیان کرد: قرعه‌کشی دیدارهای مرحله مقدماتی این دوره از بازی‌ها به شکلی انجام شده بود که هر دو نماینده قم در مرحله گروهی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و در گروه دوم به مصاف پنج تیم دیگر از استان‌های اصفهان، مرکزی و چهار محال و بختیاری رفتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و آرش نوین‌ایرانیان قم در این گروه با تیم‌های هیئت ورزش روستایی کاشان، سن‌ایچ ساوه، پاسارگاد شهرکرد، سهند مرکزی و رعد پدافند هوایی اصفهان همگروه بودند و با شایستگی رقبای خود را از پیش رو برداشته و مجوز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: عملکرد نمایندگان قم در این دوره از رقابت‌ها به حدی خوب و قابل توجه بود که خوشبختانه تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم پیش از فرا رسیدن دیدارهای هفته چهاردهم و پایانی مرحله گروهی این فصل لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور جواز صعود را کسب کرده بود.

وی افزود: چهاردهمین و آخرین هفته دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که دیگر نماینده فوتسال استان قم یعنی آرش نوین‌ایرانیان در خانه خود به مصاف هیئت روستایی کاشان رفت و صعود خود به مرحله نهایی را مسجل کرد.

بهرامی در پایان اظهار کرد: با توجه به نتایجی که در روز پایانی مرحله گروهی رقم خورد تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با کسب 25 امتیاز در صدر ایستاد و تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم با کسب 17 امتیاز رتبه دوم را کسب کرد تا هر دو تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور راه یابند.

وی یادآور شد: دیدارهای مرحله دوم با شرکت هشت تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی به صورت حذفی و البته در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا در نهایت چهار تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنند و تکلیف صعودکننده‌ها به لیگ دسته اول کشور مشخص شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com