کد خبر ۲۸۴۹۴ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۲
رئیس هیئت فوتبال قم :

تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان قم مشخص شدند‌

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان قم با برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی در میان استقبال مردم قم از این پیکارها مشخص شدند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان قم امسال در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از سوی اهالی فوتسال و مردم قم از این مسابقات صورت گرفت به‌طوری که در شب‌های پایانی ماه مبارک ظرفیت سالن شهید حیدریان قم به طور کامل پر می‌شد.

وی افزود: در مسابقات فوتسال جام رمضان قم 32 تیم در قالب 8 گروه 4 تیمی حضور پیدا کردند که پس از برگزاری مسابقات مرحله گروهی و نیز دور حذفی، سرانجام تیم فوتسال درمانگاه بقیه‌الله قم با پیروزی در فینال قهرمان این مسابقات شد.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های فوتسال درمانگاه بقیه‌الله قم و موتورسیکلت شیخ هادی برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه تیم درمانگاه بقیه‌الله قم در مسابقه‌ای نزدیک با حضور پرشور علاقمندان به فوتسال 3 بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

بهرامی بیان کرد: در دیدار رده‌بندی نیز تیم فوتسال آتلیه طهران با برتری برابر تیم دنیای ورزش در ضربات پنالتی به مقام سوم جام رمضان دست یافت و جایزه سوم این مسابقات را از آن خود کرد در حالی که آتلیه طهران در نیمه‌نهایی 3 بر 2 مغلوب شیخ هادی شده بود و دنیای ورزش 6 بر 3 مقابل درمانگاه بقیه‌الله شکست خورده بود.

وی عنوان کرد: تیم‌های فوتسال تجهیزات آشپزخانه ایران، تصفیه آب معصومی، آشپزخانه دنا، مرصاد تیم‌های شایسته‌ای بودند که تا مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیش آمدند اما با شکست برابر حریفان خود در این مرحله از صعود به مرحله بعد بازماندند.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: در رقابت‌های دور یک هشتم نهایی نیز تیم‌های خادم الحسین، پاسارگاد کابین مهر، هنرجو، مجمع جهانی دلسوختگان، شهید علی جعفری، موتور مانور، موتور شیخ هادی ب و امید ماهان تندیس حضور داشتند اما موفق به صعود نشدند.

بهرامی خاطرنشان کرد: در مراسم پایانی و شب فینال این مسابقات نیز دیدار نمادینی بین تیم منتخب هیئت فوتبال استان قم و تیم پایگاه خبرنگاران ورزش قم برگزار شد که این مسابقه به تساوی 3 بر 3 انجامید و مورد توجه علاقمندان به فوتسال قرار گرفت.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com