کد خبر ۲۴۱۱۴ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
تا 25 اسفند امسال صورت گرفت

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

به گزارش قم نا ، کارشناس آمار و ثبت‌نام پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون مقطع کارشناسی این موسسه تا بیست و پنجم اسفند امسال خبر داد.

علیرضا اسدی با اشاره به ثبت‌نام مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: پذیرش در مقطع کارشناسی در رشته معارف اسلامی با گرایش‌های علوم انسانی در قالب اخلاق، ادیان،‌ اقتصاد،‌ تاریخ، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طلاب سطح یک حوزه علمیه قم مجاز به شرکت در آزمون هستند، داوطلبانی که در آزمون ورودی حدنصاب نمره را کسب کنند، پذیرفته می‌شوند.

کارشناس آمار و ثبت‌نام پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به مهلت ثبت‌ نام در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: علاقه‌مندان شرکت در این مقطع تا بیست و پنجم اسفند سال جاری فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه پذیرش موسسه به آدرس paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در دوره‌های حضوری علاوه بر قم، می‌توانند یکی از شهرهای تهران، اصفهان، زنجان،‌ آران و بیدگل را برای تحصیل انتخاب کنند، آزمون این مقطع 28 فروردین سال 94 برگزار می‌شود.

اسدی یادآور شد:‌ افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های 628ـ32113618 تماس حاصل کنند، ارائه دانشنامه رسمی مورد تایید وزارت علوم و کمک هزینه تحصیلی از ویژگی‌های این دوره است. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com