کد خبر ۲۸۵۴۲ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۴
اول و دوم مرداد ماه

آزمون ورود به حرفه مهندسان برگزار می‌شود

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران، یکم و دوم مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، اسماعیل اسدی گفت: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری و 6 رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه یک، دو و سه برگزار می‌شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: این آزمون برای تایید و اخذ صلاحیت در سه بخش طراحی، نظارت و اجرا برگزار شده و به داوطلبان در صورت قبولی مدرک پایه 3 اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، نقشه برداری، شهرسازی، ترافیک و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مکانیک، برق و نقشه‌برداری طی دو نوبت صبح و عصر در روز پنجشنبه یکم مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش دیگری از آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری و عمران، تاسیسات مکانیک و برق و همچنین آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی صبح جمعه دوم مردادماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: داوطلبان می‌توانند از 29 تیرماه برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir اقدام کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com