کد خبر ۲۴۱۴۰ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷

اختصاص 300 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش قم، گفت: 300 مدرسه درایام تعطیلات نوروزی برای اسکان مسافران و زائران دراین استان اختصاص یافته است.

به گزارش قم نا ، حسن عبداللهی مهر در جلسه آموزشی سامانه پذیرش اسکان نوروزی درخانه معلم قم افزود: کلیه اطلاعات و داده های مربوط به این مدارس به صورت کاملا دقیق پردازش شده و علاقه مندان می توانند تا 22 اسفندماه سالجاری با ورود به آدرس اینترنتی eskan.medu.ir ثبت نام کنند. 

وی به این نکته اشاره کرد که امسال به هیچ وجه ثبت نام برای اسکان زایران و مسافران نوروزی به صورت دستی انجام نخواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش به دلیل عملکرد مطلوب واحد فن آوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش قم درسال های گذشته، ماموریت پوشش سامانه ای و اطلاعاتی هفت تا هشت استان دیگر را به صورت پایلوت و آزمایشی به قم محول کرده است، لذا انتظار می رود این استان ظرفیت و قابلیت خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد.

عبداللهی مهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان استان تدارک لازم را به منظور پذیرایی هر چه بهتر نسبت به سال های گذشته انجام داده است، افزود: برای تحقق این امر کمیته های هشت گانه ای اعم از حفاظت و تامین امنیت، روابط عمومی و اطلاع رسانی، ارزیابی و نظارت، بهداشت و سلامت، فناوری اطلاعات، امور فرهنگی و تبلیغات، مالی و اعتباری، تدارکات و پشتیبانی جهت پوشش نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش تشکیل شده است. 

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com