کد خبر ۳۵۱۷۴ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

بیمه مسافران نوروزی مستقر در مدارس قم در حال پیگیری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: برنامه‌‌ریزی برای پوشش بیمه‌ای حوادث نیز در دست پیگیری است که براساس آن تمام مسافران محل‌های اقامتی آموزش و پرورش استان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حمیدرضا شیخ‌الاسلام از آماده‌سازی 400واحد آموزشی با امکانات مناسب برای پذیرایی از زائران نوروزی خبرداد و اظهار داشت: در همین راستا 40‌واحد برای رزرو اینترنتی در سیستم قرار می‌گیرد و دیگر واحدها با مراجعه حضوری زائران و مسافران آماده ارائه خدمات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: برای آماده‌‌سازی مراکز آموزشی و اسکانی آموزش و پرورش استان در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی نیز از 5تا 25 اسفندماه انجام می‌شود، عنوان کرد: بهره‌گیری از طرح نوروزی آموزش و پرورش در اسکان فرهنگیان، توسعه سامانه رزرو اینترنتی، آماده‌سازی مکان‌هایی ثابت و موقت برای اقامه نماز و برنامه‌ریزی برای برپایی نماز جماعت، ایجاد فضاهای مطالعه و بازی برای کودکان از جمله اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: برنامه‌‌ریزی برای پوشش بیمه‌ای حوادث نیز در دست پیگیری است که براساس آن تمام مسافران محل‌های اقامتی آموزش و پرورش استان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com