کد خبر ۲۴۲۸۸ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۲
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم:

تیم مریم قهرمان لیگ فوتسال بانوان قم شد

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از قهرمانی تیم فوتسال بانوان مریم در مسابقات لیگ قهرمانی فوتسال باشگاه‌های قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، اعظم وثوق‌ابراهیمی اظهار داشت: بعد از مدت‌ها وقفه، بار دیگر رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم را برنامه‌ریزی و برگزار کردیم و خوشبختانه بازی‌ها از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره گذشته در سطح بهتری به انجام رسید.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم، بازیکنان نخبه و مستعدی در تیم‌های مختلف حضور داشتند و همین مهم موجب افزایش سطح فنی بازی‌ها و همچنین افزایش جذابیت مسابقات برای بانوان علاقمندان به فوتسال شده بود.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: بعد از مدتی وقفه در برگزاری مسابقات لیگ‌ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم امسال این رقابت‌ها را با تلاش همکارانم در هیئت فوتبال دسته یک از سر گرفتیم، در حالی که در این دوره 7 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند.

این مسئول بیان داشت: موفقیت‌هایی که فوتبال و فوتسال بانوان قم در سطح رقابت‌های لیگ و مسابقات بانوان قهرمانی کشور در سال های اخیر به دست آورده است زمینه رشد قابل توجهی در فوتسال بانوان قم را به وجود آورده و این تحول اثر مثبت خود را در لیگ امسال نیز گذاشته و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره در بین تمام تیم‌ها افزایش یافته بود.

وثوق‌ابراهیمی ادامه داد: رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه‌های استان قم به شکل دوره‌ای برگزار شد و تمام 7 تیم شرکت کننده با یکدیگر بازی کردند که در نهایت این تیم فوتسال بانوان مریم بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: در جدول رده‌بندی نهایی این دوره از مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم، بعد از تیم مریم که در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، تیم فوتسال بانوان زیباکده عاطفه به مقام نایب قهرمانی رسید، ضمن اینکه تیم فوتسال بانوان اسطوره موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌های لیگ بانوان قم شد.

وی گفت: مسابقات فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم به همت کمیته بانوان هیئت فوتبال قم برگزار شد و در حالی تیم‌های بر‌تر مشخص شدند که این رقابت‌ها با حضور 7 تیم در سالن‌های نارنج شهرک پردیسان و 2 هزار نفری شهید حیدریان به انجام رسید.

وثوق‌ابراهیمی در پایان متذکر شد: اختتامیه این مسابقات در سالن شهید حیدریان با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان قم، سیده لیلا عنبری مشاور مدیرکل ورزش و جوانان قم در امور بانوان و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم برگزار شد تیم‌ها و نفرات بر‌تر تجلیل شدند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com