کد خبر ۲۴۲۹۳ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۲
نایب رئیس هیئت فوتبال قم

مدرسه فوتبال و فوتسال بانوان در قم ایجاد می‌شود

نایب رئیس هیئت فوتبال قم با بیان اینکه رکود فوتسال بانوان قم با برگزاری منظم مسابقات و فستیوال‌ها جبران می‌شود، گفت: مدرسه فوتبال و فوتسال بانوان در قم ایجاد می‌شود.

به گزارش قم نا ، اعظم وثوق ابراهیمی اظهار داشت: رشته فوتبال و فوتسال در بخش بانوان در سال‌های اخیر رکودی موقت را متحمل شد اما سیاست مسئولان فوتبال استان بر این قرار گرفت که مسابقات لیگ استانی بانوان در رشته فوتسال امسال تحت هر شرایطی برگزار شود.

وی افزود: در جلساتی که مدیران باشگاه‌ها برگزار شد مشکلات باشگاه‌ها به ویژه مسائل مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما موضع هیئت فوتبال استان قم از سرگیری مسابقات به صورت سازمان یافته بود.

سرپرست هیئت کاراته قم گفت: یکی از مشکلات بزرگی که پیش از آغاز مجدد لیگ با آن مواجه بودیم وضعیت قرارداد بازیکنان بود چنانکه یک بازیکن در آن واحد با چند تیم قرار داد داشت و پس از بررسی موضوع و تعدد این مشکلات تصمیم بر آن شد که تمامی قرارداد‌ها قبلی ملغی اعلام شده و بازیکنان به صورت آزاد به تیم مورد نظر خود بپیوندند.

برخوردار بیان کرد: امسال در لیگ فوتسال بانوان استان 7 تیم حضور داشتند و مسابقات خود را به عنوان لیگ قهرمانی استان برگزار کردند در حالی که این رکود چند ساله سبب کاهش تعداد بازیکنان و تیم‌ها و از بین رفتن لیگ دسته دوم فوتسال شده است اما رکود فوتسال بانوان قم با برگزاری منظم مسابقات و فستیوال‌ها جبران می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه‌های جدیدی برای جبران این رکود در دستور کار قرار گرفته که مهم‌ترین آن به پیشنهاد هیئت فوتبال استان و چراغ سبز یکی از باشگاه‌های خصوصی، مدرسه فوتبال و فوتسال بانوان در قم ایجاد می‌شود و در این صورت می‌توانیم به ایجاد پشتوانه در بخش بازیکن سازی امیدوار باشیم.

سرپرست هیئت کاراته قم تصریح کرد: در حال حاضر مروارید نصر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال جوانان است و کوثر محمودی در رده سنی زیر 14 سال به تیم ملی فراخوانده شده اما دغدغه ما این است که بتوانیم هر سال، بازیکنانی را برای جایگزینی این نفرات ملی پوش تربیت کنیم.

برخوردار خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال بانوان در قم فعالیتی ندارد و فوتسال بانوان با توجه به مشخصه‌های خود نسبت به فوتبال در اولویت قرار دارد و تمرکز کمیته بانوان نیز رشد فوتسالیست‌های بانو است البته با راه اندازی مدرسه فوتبال بانوان می‌توانیم در آینده در حوزه فوتبال هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com