کد خبر ۲۴۳۹۴ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱

معاون عمراني استاندار قم از آمادگي كامل كنترل ترافيكي پايان دور اول سفرها خبر داد

معاون عمراني استاندار قم گفت: با توجه به پايان دور نخست سفرهاي نوروزي، استان قم آمادگي كامل براي كنترل ترافيكي ايجاد شده از بازگشت مسافران نوروزي را دارد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، جواد دلاوري روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگي تسهيلات زائران قم ضمن تقدير از تلاش هاي دستگاه هاي دولتي استان براي خدمات رساني بهتر به زائران و مسافران نوروزي، اظهار كرد: خوشبختانه از 25 اسفندماه تا دوم فروردين ماه شاهد كاهش تلفات جاده اي نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده ايم.

وي با بيان اينكه از عصر فردا شاهد پايان دور نخست سفرهاي نوروزي خواهيم بود، بيان كرد: پيش بيني مي شود حجم تردد در محورهاي استان قم از عصر فردا افزايش يابد و تردد در اين مسيرها با كندي مواجه شود.

معاون عمراني استاندار قم ادامه داد: البته برنامه ريزي هاي لازم براي كاهش ترافيك در محورهاي استان قم انديشيده شده است و حتي نقاط ترافيكي شهر قم نيز مشخص شده است تا از فردا برنامه هاي ويژه اي براي كنترل ترافيك در آن محل ها اجرا شود.

وي با بيان اينكه يكي از نقاط ترافيك خيز ميدان 72 تن به سمت عوارضي قم – تهران است، ادامه داد: ما براي اين منطقه برنامه ريزي ويژه اي داريم ولي از مسافران نيز تقاضا مي كنيم تا با همكاري با عوامل و نيروهاي ما كه در محل مستقر هستند همكاري كنند تا مشكلاتي براي ساير مسافران ايجاد نشود.

دلاوري با اشاره به تقارن روز شهادت حضرت فاطمه(س) با تعطيلات نوروزي، تصريح كرد: ما در اين روز شاهد برپايي دسته جات عزا و حركت به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه(س) خواهيم بود و در اين راستا محدوديت هاي ترافيكي توسط پليس راهور استان در هسته مركزي شهر قم اجرا خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com