کد خبر ۳۱۷۱۵ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

تدوین برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها توسط ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان قم رسالت هماهنگی و تدوین برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جواد دلاوری ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تشکیل ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی در کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور و به منظور بررسی و تصویب دستورات اقتصاد مقاومتی و نظارت بر اجرای آنها تصریح کرد: به همین منظور ستادی در استان قم به ریاست استاندار و با حضور دستگاه‌ها تشکیل شده است که در آن برنامه‌های عملیاتی استانی در عرصه اقتصاد مقاومتی به صورت عملی پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های ملی اجرایی اقتصاد مقاومتی توسط شورای اقتصاد سال گذشته تعیین شده است، ابراز کرد:‌ در این شورا 18 مصوبه با محوریت اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی برای دستگاه‌ها و تبیین شیوه اجرای آنها به تصویب رسیده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم نیز رشد و شکوفایی را برای جامعه رقم می‌زند، اظهار کرد: ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان قم رسالت هماهنگی و تدوین برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در چارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب از روند پیشرفت برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، دریافت برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی و شناسایی موانع اجرایی قوانین مغایر مهم‌ترین وظایف این ستاد است.

مجید آوری‌فر از تصویب 18 مصوبه برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی یاد کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های استانی بتوانیم حرکت‌های بسیار مثبتی را در بخش‌های مختلف استان رقم بزنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com