کد خبر ۲۴۵۳۸ انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۴

147 مورد بازرسي از اماكن اقامتي در قم صورت گرفت

رييس کمیته اسكان ستاد تسهيلات زائران استان قم از 147 مورد بازرسی از اماكن اقامتي و مجتمع هاي بين راهي استان قم در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران قم، عیسی رضایی با اشاره به اينكه طرح نوروزي بازرسی ها از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 15 فروردين ماه سال جاري ادامه دارد، گفت: از اين تعداد 13 مورد تذكر شفاهي براي اصلاح امور و شش مورد اخطار كتبي ارايه شد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان افزود: تاكنون طي بازرسي هاي انجام شده هيچ گونه موردي براي پلمپ مشاهده نشده است.

وي ادامه داد: در طي بازديد هاي به عمل آمده از 14 مورد به علت ارايه خدمات شايسته به مسافران و زائران از عملكرد اين موارد تقدير شد.

رضايي با اشاره به اينكه روزانه دو اكيپ نظارت و بازرسي مشترك از اماكن اقامتي در اين استاد بازديد مي كنند گفت: اين اكيپ هاي بازرسي مشترك شامل اداره كل تعزيرات حكومتي، مركز بهداشت و درمان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نيروي انتظامي است.

وي افزود: اين اكيپ ها روزانه به صورت سرزده از اماكني كه خدمات رفاهي و تفريحي به مسافران و زائران ارائه مي كنند بازديد مي كنند تا در صورت مشاهده تخلف، پيگيري های لازم انجام پذيرد.

رييس کمیته اسكان ستاد تسهيلات زائران استان قم ادامه داد: در پنج مجتمع بين راهي به علت تردد مسافران نوروزي به صورت روزانه نظارت بر بخش هاي مختلف از جمله سرويس هاي بهداشتي و نمازخانه ها صورت مي گيرد.

وی خاطر نشان کرد: مردم می توانند براي ارايه انتقادات و پيشنهادات با شماره ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان بازرسی موارد را پیگیری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com