کد خبر ۲۴۵۵۶ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۴

مراجعه يك هزار و 23 نفر به پايگاه هاي امدادي هلال احمر قم

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر قم از مراجعه يك هزار و 23 نفر از مسافران نوروزی به پايگاه هاي امدادي در اين استان خبر داد.

 به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به اينكه طرح نوروزي هلال احمر از 25 اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه در قم ادامه دارد، گفت: اين افراد به پايگاه هاي امدادي مراجعه كرده اند و توسط امدادگران درمان سرپايي براي بهبودي وضعيت آنها صورت گرفت.

وي افزود: 16 پایگاه امدادی هلال احمر قم در مناطقی از جمله عوارضی قم - تهران، جاده قدیم کاشان، جاده قم - گرمسار، برف انبار، دستجرد، خضر نبی(ع)، گازران، قلعه چم، سلفچگان، مسجد مقدس جمکران و امداد هوایی در مناطق مختلف شهر مستقر است.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر قم ادامه داد: روزانه 85 نفر اعم از پزشک، پرستار و امدادگر در این پایگاه های امدادی به ارایه خدمات می پردازند.

بهرامي، با اشاره به حوادث اعلام شده به جمعيت هلال احمر قم گفت: 12 حوادث در اين مدت به هلال احمر اعلام شد كه اين حوادث 16 مصدوم داشت.

وي افزود: سامانه تلفنی 112 خدمات امدادی هلال احمر است كه افراد می توانند در صورت مشاهده حادثه اي با این شماره تماس بگیرند و درخواست کمک های امدادی کنند.

وي از اسكان يك هزار و 320 نفر از مسافران و زائران نوروزي خبر داد و گفت: اين تعداد افراد در پايگاه هاي امدادي و مكان هاي تجهيز شده جمعيت هلال احمر قم اسكان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com