کد خبر ۲۴۵۶۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱

تردد بیش از180 هزار وسیله نقلیه درهفتم فروردین ماه از مبادی ورودی استان قم

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: تردد بیش از 180هزار و 660 وسلیه نقلیه در هفتمين روز از فروردین ماه از مبادی ورودی استان قم ثبت گردیده است.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم،محمد حسن کلهری بیان داشت: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان حمل و نقل و پایانه های استان قم در هفتمين روز فروردین ماه بیش از162 هزارو 897 وسیله نقلیه از مبادی ورودی شهر قم عبور کردند.

وی ادامه داد: همچنین تردد بیش از 180 هزارو 660 وسیله نقلیه از مبادی ورودی استان قم در این روز ثبت گردیده است.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان گفت: بر اساس این گزارش متوسط سرعت در اتوبان های استان قم 87 کیلومتر است و همچنین ۹۲ درصد از تردد در جاده های استان متعلق به وسایل سبک و ۸ درصد نیز به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داده شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین خبرها آزاد راه قم – تهران، آزادراه تهران – قم، آزاد راه کاشان – قم و بزرگراه قم - سلفچگان به ترتیب پرتردد ترین مسیرها بوده اند.

قائم مقام مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان از مسافران نوروزی تقاضا کرد تا با توجه به شلوغی راه ها از حرکت های مارپیچ پرهیز کنند و با حرکت با سرعت مطمئنه سفری خوش را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیآورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com