کد خبر ۲۴۶۰۵ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۸
عضو شورای اسلامی شهر قم

هر اندازه بتوانیم به اورژانس قم کمک می‌کنیم

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری قم هر اندازه بتواند برای بهبود وضعیت موجود اورژانس قم تلاش می‌کند.

به گزارش قم نا به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم،  امیرعلی احمدی نائب در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: هدف از حضور ما در این مرکز آشنایی و در جریان قرار گرفتن اقدامات پرسنل اورژانس115 قم، شنیدن دغدغه‌های پرسنل این بخش و عرض خسته نباشید در ایام پر نوروز بود.

وی با تاکید بر اینکه اورژانس، کار پرمشقت و طاقت فرسایی است، ابراز کرد: مشاهده می‌کنیم اورژانس115 قم به طور مداوم و شبانه‌روزی در کمترین زمان در محل حوادث شهری و برون شهری حاضر می‌شود و به بهترین شکل خدمت رسانی می‌کنند که باید از تمامی آنها به خاطر این زحمات گسترده تقدیر و تشکر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اورژانس قم مجهز به سیستم‌های پیشرفته‌ای است، افزود: تامین تجهیزات مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی در حیطه اختیاری شورای اسلامی شهر نیست ولی شورای اسلامی شهر و شهرداری قم هر اندازه بتواند برای بهبود وضعیت موجود اورژانس قم تلاش می‌کند.

 احمدی نائب تصریح کرد: باتوجه به وضعیت عبور و مروها در قم و سطح کشور، افزایش جمعیت و وسایل نقلیه و گسترش شهرها، شاهد حوادث خطرناک و جبران ناپذیری هستیم و این نشان می‌دهد پیشرفته شدن امکانات و آموزش نیروهای امدادی نیز باید به مرور زمان ارتقا پیدا کند تا نیروهای اورژانس بتوانند اقدامات اولیه را به بهترین شکل سر صحنه انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس115 قم تجهیزات پیشرفته‌تری نیاز دارد و وظیفه دستگاه‌های مسئول است تا بتوانند تجهیزات امدادی روز دنیا را برای آنها فراهم کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com