کد خبر ۲۴۶۴۰ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۵

مردم در روز طبيعت از آسيب زدن به طبيعت پرهيز كنند

مديركل منابع طبيعي و ابخيز داري استان قم از مردم تقاضا كرد تا در روز طبيعت از آتش افروزي در طبيعت و اسيب زدن به آن خودداري كنند.

به گزارش قم نا به نقل از  ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، احمد عفتان  با بيان اينكه چهار اكيپ نظارتي سيار و يك اكيپ ثابت نيز توسط اداره كل منابع طبيعي  و آبخيزداري استان قم در روز طبيعت در بخش هاي استان قم مستقر خواهند شد، اظهار كرد: بيش از 15 نفر در قالب اكيپ هاي نظارتي در چهار بخش  خلجستان، جعفريه، كهك و سلفچگان فعاليت خواهند كرد.

وي با بيان اينكه روز سيزدهم فروردين ماه روز دوستي مردم با طبيعت است، بيان كرد: اميدواريم مردم در اين روز به طبيعت آسيب وارد نكنند و براي طبخ غذا و ايجاد آتش از محل هاي مناسب استفاده كنند و همچنين از ريختن زباله در طبيعت خودداري كنند.

مديركل منابع طبيعي و آبخيز داري استان قم با بيان اينكه اعتقاد ما اين است كه طبيعت ميراث گذشتگان نيست بلكه سرمايه اي براي آيندگان محسوب مي شود، افزود: اميدواريم كساني كه روز طبيعت را در محيط هاي روستايي سپري مي كنند، از ورود به زمين هاي روستايي جلوگيري كنند.

وي با بيان اينكه سامانه 1504 به صورت شبانه روزي آماده دريافت نظرات و در صورت احتمال آتش سوزي اعلام محل توسط مردم خواهد بود، بيان كرد:  اميدواريم مردم به توصيه هاي مسئولان توجه كرده و از راه اندازي آتش در محل هاي نامناسب خودداري كنند

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com