کد خبر ۲۴۶۰۹ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱

يك هزار و 55 تن میوه در ایام نوروز در استان قم توزيع شد

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم از توزیع يك هزار و 55 تن میوه از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سال جاری در استان قم خبرداد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمدرضا طلایی با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع میوه تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این استان ادامه دارد گفت: 255 تن سیب و 800 تن پرتقال تاکنون در سطح شهر قم و شهرهای تابعه توزیع شده است.

وی افزود: با توزيع پرتقال های والنسیایی که از نظر کیفیت سطح بالاتری داشتند قیمت هر کیلو پرتقال 38 هزار ریال و هرکیلو سیب ۲۶ هزار ریال اعلام شده است.

وی با اشاره به توزيع ميوه هاي عيد در چادر ها،گفت: میوه ها در ۳۷ چادر توزیع در شهر قم و در شش چادر شهرهای تابعه استان در ایام تعطیلات توزیع شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی قم افزود: توزیع روزانه میوه در چادرها متفاوت است و ما آمادگی ظرفیت توزیع نیاز مصرف کنندگان را در بین چادرهای عرضه میوه داریم.

طلایی با اشاره به توزیع مرغ منجمد در استان قم گفت: تا کنون توزیع 560 تن مرغ منجمد از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم از این رو به هر میزان درخواستی باشد پاسخگو هستیم.

دبیر کمیته تامین ارزاق ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: مرغ گرم کیلویی 67 هزار ریال است كه نسبت به روزهاي اوليه اين قيمت كاهش يافته است و در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می شود که این قیمت نسبت به استان های همجوار کمتر است.

وی ادامه داد: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در کشتارگاه های طیور تهیه شده و بین مراکز عرضه و خدماتی توزیع می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com