کد خبر ۲۴۵۷۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۵

توزيع 973 تن میوه در ایام نوروز در استان قم

دبير كميته تامين ارزاق ستاد تسهيلات زائران استان قم از توزیع 973 تن میوه از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه سال جاری در استان قم خبرداد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمدرضا طلايي روز شنبه هشتم فروردین ماه در جلسه هماهنگی کمیته های این ستاد با اشاره به اینکه طرح نوروزی توزیع میوه تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این استان ادامه دارد گفت: 233 تن سیب و 740 تن پرتقال تاکنون در سطح شهر قم و شهرهای تابعه توزیع شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلو پرتقال ۳۰ هزار ریال و هرکیلو سیب ۲۶ هزار ریال اعلام شده است.

وي با اشاره به اینکه 300 تن سیب و ۹۷۰ تن پرتقال در طرح نوروزی وارد استان قم شده است گفت: میوه ها در ۳۷ چادر توزیع در شهر قم و شش چادر نیز در شهرهای تابعه استان در ایام تعطیلات توزیع شده است.

دبير كميته تامين ارزاق ستاد تسهيلات زائران استان قم افزود: توزیع روزانه میوه در چادرها متفاوت است و ما آمادگی ظرفیت توزیع نیاز مصرف کنندگان را در بین چادرهای عرضه میوه داریم.

طلايي با اشاره به توزيع مرغ منجمد در استان قم گفت: تا كنون توزيع 548 تن مرغ منجمد از یکم اسفندماه شروع شده است و محدودیتی در توزیع مرغ در استان نداریم از اين رو به هر میزان درخواستی باشد پاسخگو هستيم.

دبير كميته تامين ارزاق ستاد تسهيلات زائران استان قم افزود: مرغ منجمد کیلویی 54 هزار ریال و مرغ گرم کیلویی 76 هزار ریال در مراکز عرضه برای مصرف کنندگان توزیع می شود كه اين قيمت نسبت به استان هاي همجوار كمتر است.

وی ادامه داد: روزانه حدود 120 تن مرغ در كشتارگاه هاي طيور تهیه مي شود و بين مراكز عرضه و خدماتي توزيع مي شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com