کد خبر ۲۴۸۸۱ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
رضا سلیقه مطرح کرد:

وجود حدود 80 هزار سالمند در استان قم

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی قم گفت: حدود 80 هزار سالمند در این استان وجود دارد که نزدیک بر چهار هزار نفر از آن ها تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی بهزیستی، رضا سلیقه روز چهارشنبه با اشاره به فرارسیدن بیستم جمادی الثانی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و بازدید از مراکز سالمندان بهزیستی استان گفت: دو مرکز ویزیت در منزل که متشکل از تیم (پزشک، روان پزشک، فیزیوتراپ، مددکار، روان شناس، کاردرمان و پرستار) می باشد که هرماه یکبار برای ویزیت به منزل سالمندان تحت پوشش مراجعه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: 197 نفر سالمند در مراکز سالمندان بقیه الله و سالمندان فاطمیه به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند که از این تعداد 108 نفر زن و 89 نفر مرد می باشد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی قم آمادگی بازدید عموم مردم از مراکز سالمندان در روز مادر را دارد، گفت: شهروندان گرامی می توانند از این مراکز با هماهنگی روابط عمومی بهزیستی استان یا مسوولین مراکز سالمندان، در این ایام بازدید کنند.

وی افزود: با توجه به آموزه های دین مبین اسلام که احترام و تکریم سالمندان و افراد کهنسال را یک امر ضروری و آنها را مایه خیر و برکت و آیینه زندگی انسان ها می داند؛ از این رو دیدار مردم با سالمندان و تجلیل از تلاش های ارزشمندشان و استفاده از خاطرات و تجربیات آنان، باعث ایجاد انگیزه در عموم مردم و همچنین موجب نشاط و امید در سالمندان می گردد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com