کد خبر ۲۴۹۱۱ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۰

تجلیل رئیس حوزه هنری قم از استاد سید محمد علی سید ابراهیمی

رئیس حوزه هنری استان قم با حضور در منزل استاد سید محمد علی سید ابراهیمی از زحمات این چهره‌ی شناخته‌شده‌ی هنری تجلیل کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، پیرو سلسله دیدارهای رئیس حوزه هنری قم با هنرمندان پیشکسوت استان، روز گذشته مجد الدین معلمی به همراه تعدادی از کارشناسان حوزه هنری و هنرمندان شناخته شده‌ی استان در منزل استاد سید محمد علی سید ابراهیمی حاضر شد و با اهدای لوح تقدیر از زحمات ایشان تقدیر نمود. در این جلسه استاد سید ابراهیمی از خاطرات خود به ویژه فعالیت‌هایشان در دوران انقلاب اسلامی سخن گفت و دلمشغولی‌ها و کمبودهای حال حاضر فضای فرهنگی و هنری استان را یادآور شد.

استاد سید ابراهیمی از پیش‌کسوتان و هنرمندان شناخته‌شده و شاخص استان هستند که در زمینه‌ی هنر‌های تصویری، تجسمی و نمایشی نقش مهم و موثری، به‌ویژه در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس ایفا نموده‌اند.

وی پیش از انقلاب با حضور در تشکل‌های اسلامی و انقلابی و با اجرای نمایش، تولید و ضبط فیلم‌های مستند و داستانی به اشاعه اندیشه انقلاب اسلامی پرداخته‌است. با پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی، با حضور در نهاد بسیج دانش‌آموزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را ادامه داد، که ثمره‌ی آن ثبت عکس و فیلم‌های مستند درخشانی از دوران دفاع مقدس است. ایشان که در قالب فرمانده گروهان در چندین عملیات مهم حضور داشته‌اند، گنجینه‌ای از تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس به حساب می‌آیند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com